Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
En lille brainteaser. KM X31 vs. Canon A52~
Fra : riddle

Dato : 11-02-06 10:12

Hej.

Jeg har i ca. 1½ år haft et Konica Minolta X31.
Det er nu skiftet ud med et Canon Powershot A520, som jeg syntes
virkelig godt om.

PÅ Minoltaen brugte jeg på et tidspunkt et 256MB SD kort, men af
uransagelige årsager, holdt det pludseligt op med at virke i kameraet.
Jeg fik simpelthen denne besked "Unable to use card" hver gang jeg
satte det kameraet.
Det virker fint i min Pocket PC.
(Og jo, jeg prøvede op til flere gange at formatere kortet i kameraet)

SÅ efter jeg havde købt A520'eren ville jeg da lige prøve at smide
kortet i den også, og til min store overraskelse virker det perfekt.
Ingen problemer overhovedet.

Er der nogen der kan komme med en logisk forklaring på dette?

På forhånd MANGE tak.

Dennis.