Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny fladskærm
Fra : Vagn Sørensen

Dato : 07-02-06 07:35

Eksisterende fladskærm (17") har jeg solgt, og skal nu købe en ny 19-21".
Men hvad ? - Markedet tilbyder et større antal. Hvem kan hjælpe med forslag
til en skærm, der farvemæssigt er tilfredsstillende ? Skærmen skal ikke
anvendes til
spil, men kun tegningsprogrammer og foto.
Hilsen Vagn

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 07-02-06 07:36

www.panels.dk

/Henrik

Fra : Kim Andersen

Dato : 07-02-06 07:56

Prøv denne http://flatpanels.dk/

De har forum og tekniske beskrivelser omkring det.

/Kim

Fra : pwa

Dato : 07-02-06 09:48

"Vagn Sørensen" <vagn@im-pro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> anvendes til
> spil, men kun tegningsprogrammer og foto.

Eizo L768K.. ingen tvivl om det.
det er en fremragende kvalitet, måske lidt dyr, (ca 4500)
men billed og skarphed er suverænt.
der kan de skærme til 2000-3000 langt fra følge med.

/pw

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 07-02-06 10:50

pwa wrote:

> Eizo L768K.. ingen tvivl om det.
> det er en fremragende kvalitet, måske lidt dyr, (ca 4500)
> men billed og skarphed er suverænt.
> der kan de skærme til 2000-3000 langt fra følge med.

Indkøbssnak er off-topic i denne gruppe, og snak om skærme er meget
off-topic, den hører principielt hjemme i news:dk.edb.hardware.skaerm -
så FUT venligst denne tråd...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-02-06 11:16

> [...]

> 19-21". Men hvad ? - Markedet tilbyder et større antal. Hvem kan
> hjælpe med forslag til en skærm, der farvemæssigt er

Jeg vil varmt anbefale en LaCie 321 med tilhørende kalibrator. Det er uden
sammenligning den fedeste skærm, jeg nogen sinde har haft. Den er rigtig,
rigtig god til billedbehandling.

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : pwa

Dato : 07-02-06 12:47

[...]

Godt der er nogen, der gider spilde tid på at overvåge
de rigtige grupper.
her er et af de for tiden eftertragtede udsagn......
:
UNDSKYLD Hr. Ebbesen.

vh/pwa

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 07-02-06 13:48

pwa wrote:

> Godt der er nogen, der gider spilde tid på at overvåge de rigtige
> grupper. her er et af de for tiden eftertragtede udsagn...... :
> UNDSKYLD Hr. Ebbesen. vh/pwa

Hmm... jeg overvåger ikke nogen grupper, jeg deltager derimod i en snes
stykker, som jeg har tilvalgt, da deres topic interesserer mig, men
samtidigt har jeg også fravalgt en hel masse grupper, som har et topic
der ikke interesserer mig. Derfor sætter jeg pris på, at du og andre kun
poster indlæg/tråde, der er topic i de respektive grupper, for ellers
fungerer systemet med at til- og fravælge grupperne ikke...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Erik W.

Dato : 07-02-06 14:00

"pwa" <peewee@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Godt der er nogen, der gider spilde tid på at overvåge
> de rigtige grupper.
> her er et af de for tiden eftertragtede udsagn......

Ingen grund til et personligt angreb på grund af en høflig anmodning, hvor
der ovenikøbet bliver henvist til den rigtige gruppe.
Vi har allesammen en interesse i, at de rigtige emner ryger i de rigtige
grupper.

Mvh Erik

Fra : Peter Loumann

Dato : 07-02-06 15:05

Erik W. skrev:

>Ingen grund til et personligt angreb på grund af en høflig anmodning,

Det er endda en hjælp. Spørgeren har langt de bedste chancer for
kvalificeret svar i den rigtige gruppe.

>Vi har allesammen en interesse i, at de rigtige emner ryger i de rigtige
>grupper.

Netop!
http://huse-i-naestved.dk

Fra : KsK

Dato : 07-02-06 17:41

"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Netop!
> --
> hilsen pl (peloda hos tiscali her i landet)

skal vi ikke lige husk at NRE lige ha post og hængt en dårlig betaler ud i
en af foto grp ... hvilker vel er ligeså off T .. eller er det mig der tag
fejl ,, måske reglen kun gæld for de ny her .

KsK

Fra : Peter Loumann

Dato : 08-02-06 01:29

KsK skrev:

>"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> [...]

>skal vi ikke lige husk at NRE lige ha post og [...]

Ikke nødvendigvis. Jeg har vist ikke set den tråd. Jeg forholder mig
til denne tråd. Og gider ikke personfis.

>eller er det mig der tag fejl ,,

Det véd jeg så ikke.

>måske reglen kun gæld for de ny her .

Jeg forholdt mig ikke så meget til regler, mere til hjælp og
hensigtsmæssighed. Jeg har ikke tjek på om Vagn Sørensen er ny i
gruppen. Det er vel også underordnet - han har fået en god behandling
i denne tråd.

x-fut:
fra: news:dk.fritid.foto
http://huse-i-naestved.dk

Fra : AS

Dato : 07-02-06 22:22

"pwa" <peewee@webspeed.dk> wrote in message
> Indkøbssnak er off-topic i denne gruppe, og snak om skærme er meget
> off-topic, den hører principielt hjemme i news:dk.edb.hardware.skaerm

Ikke denne gruppe, hvis man snakker om skærm til grafik, ikke spil/kontor.

Fra : Arne Jensen

Dato : 07-02-06 19:13

Jeg kan anbefale LG Electronics L1950H = 19 tommer. Jeg anvender min
hovedsagelig til Foto. Søg den på nettet og vurder selv. Den har tidligere
vundet i test med 10 andre.
Mvh
Arne
> [...]
> Virus Database (VPS): 0606-1, 06-02-2006
> Tested on: 07-02-2006 19:07:21
> avast! - copyright (c) 1988-2005 ALWIL Software.

---
avast! Antivirus: Outbound message clean.
Virus Database (VPS): 0606-1, 06-02-2006
Tested on: 07-02-2006 19:12:42

Fra : Heine Christensen

Dato : 08-02-06 00:14

"Vagn Sørensen" <vagn@im-pro.dk> skrev i en meddelelse
> Eksisterende fladskærm (17") har jeg solgt, og skal nu købe en ny 19-21".
> Men hvad ?

Dell Ultrasharp modellerne er efter min mening også ganske gode.

HC

Fra : Argh

Dato : 11-02-06 22:29

"Heine Christensen" <hc@_fjern_teamhm.dk> skrev i en meddelelse

> Dell Ultrasharp modellerne er efter min mening også ganske gode.
>
> HC

Enig -har selv en 19" (skærm altså ) og den er rigtig god.