Ical
Fra : Martin

Dato : 28-02-06 09:14

Jeg sad ved min venindes ibook forleden. Ical ikonet i dock'en viste
dagens aktuelle dato, men det gør min ical ikke. Den står konsekvent på
d. 17. juli hele tiden. Hvordan ændrer man dette?

/Martin

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-02-06 10:46

Martin <none@nospam.dk> wrote:
> Jeg sad ved min venindes ibook forleden. Ical ikonet i dock'en viste
> dagens aktuelle dato, men det gør min ical ikke. Den står konsekvent på
> d. 17. juli hele tiden. Hvordan ændrer man dette?

Start iCal

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-02-06 11:01

Martin <none@nospam.dk> wrote:

> Jeg sad ved min venindes ibook forleden. Ical ikonet i dock'en viste
> dagens aktuelle dato, men det gør min ical ikke. Den står konsekvent på
> d. 17. juli hele tiden. Hvordan ændrer man dette?

også når iCal kører ?

for når iCal er quittet står den på den 17 juli

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 28-02-06 11:53

> også når iCal kører ?
>
> for når iCal er quittet står den på den 17 juli

Jeg bruger ikke iCal og har den derfor ikke i Docken.

Alle mine programmer ligger i DragThing og her vises den korrekte dato
sjovt nok - også uden at iCal er startet.

Underligt at Apple ikke kan præstere det samme i Dock.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-02-06 15:32

> [...]
> sjovt nok - også uden at iCal er startet.
>
> Underligt at Apple ikke kan præstere det samme i Dock.

tja ... jeg ved heller ikke hvorfor iCal når den ikke erstartet viser
den 17 juli.... udover det passer med datoen for en New York expo hvor
programmet blev vist for første gang :)

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Martin

Dato : 01-03-06 10:37

Thomas von Hassel wrote:

> også når iCal kører ?

Nej, ikke når ical kører. Men som sagt, min venindes ical viser den
korrekte dato, selvom den ikke kører.

Gad vide om der er en eller anden indstilling som jeg ikke kender?

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 01-03-06 19:46

Martin <none@nospam.dk> wrote:

> Nej, ikke når ical kører. Men som sagt, min venindes ical viser den
> korrekte dato, selvom den ikke kører.
>
> Gad vide om der er en eller anden indstilling som jeg ikke kender?

Hvilken system-version bruger veninden?
I mit nuværende (10.4.5) går iCal tilbage til 17. juli når den sluttes,
men i nogle af de tidligere versioner - jeg kan ikke huske præcis
hvilke, men de var nogle af 10.3 udgaverne - blev iCal stående på den
dato, hvor den senest var åbnet.

mvh.
Kaj.
--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Martin

Dato : 02-03-06 08:51

> [...]
> men i nogle af de tidligere versioner - jeg kan ikke huske præcis
> hvilke, men de var nogle af 10.3 udgaverne - blev iCal stående på den

Hun købte sin ibook for omkring 2 måneder siden, så det må næsten være
den nyeste version

/Martin