MacBook Pro Galleri :)
Fra : Michael Holm

Dato : 24-02-06 23:42

Udpakning af MacBook Pro
http://web.mac.com/kiaikido/iWeb/MacBook/MacBook.html

--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk
http://parraadgivning.dk - http://siaholm.dk -
skal du rejse? http://danfae.dk - michael[at] toitsu.dk

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 24-02-06 23:45
Fra : J.K.Arning

Dato : 24-02-06 23:58

On Fri, 24 Feb 2006 23:41:45 +0100, Michael Holm wrote:

> Udpakning af MacBook Pro
> http://web.mac.com/kiaikido/iWeb/MacBook/MacBook.html

Hmm den ville være lækker med Vista på

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk :: http://tidtildsb.dk ::
http://yndigtland.dk ::

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-02-06 00:08

J.K.Arning <spam@arning.dk> wrote:

> Hmm den ville være lækker med Vista på

jeg fatter ikke det store ønske for selvpineri ved at lægge windows på
intel mac'erne ... fatter det ikke ...

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-02-06 04:17

Thomas von Hassel wrote:
> jeg fatter ikke det store ønske for selvpineri ved at lægge windows på
> intel mac'erne ... fatter det ikke ...

Det er vel ikke mere selvpineri end at laegge MacOS paa dem ?

</flame>

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 6000 indlæg.

Fra : Isak Lyberth

Dato : 27-02-06 10:51

Hans Joergensen wrote:

> Det er vel ikke mere selvpineri end at laegge MacOS paa dem ?
>
> </flame>
>
> // Hans
Installere MacOS X: Indsæt cd, boot og hold c nede.
Vælg harddisk der skal installeres på tryk næst, næste, næste, vent og
så er den installeret.
Bagefter konfigurerer du hvad du har brug for.
Installere windows:
Boot på cd, vælg disk, vælg filformat, vent, vent, vent, vent, reboot,
indtast lang og besværlig licensnummer, indtast navn, vælg
tastaturlayout, konfigurer netværk, vent, vent, vent opret brugere,
installer drivere, reboot, indstaller drivere.
Når det er installeret, kommer der popop bobler som tilsammen vejer
omkring 28kg, som gør altmuligt for at fortælle dig hvor dejligt der er
at du har taget dig så meget tid til at installere det styresystem og at
du nu skal i gang med at ryde op på dit skrivebord.

Windows er ikke ubetinget dårligt, der er masser ved windows der er
godt, men det er selvpineri at installere.

Hilsen Isak

Fra : Michael Holm

Dato : 25-02-06 00:09

J.K.Arning <spam@arning.dk> wrote:

> Hmm den ville være lækker med Vista på

Den tankegang kommer jeg nok aldrig til at forstå

Fra : Christian Bech

Dato : 25-02-06 23:20

In article <1hbagdq.l9p1yylze8a8N%fakeemail@anthro.ku.dk>,
fakeemail@anthro.ku.dk (Michael Holm) wrote:

> Den tankegang kommer jeg nok aldrig til at forstå

Man kan da lige så godt tage skridtet fuldt ud - rigtige bærbare macs
hedder PowerBook. Den der nye hedder noget mærkeligt og sådan nogen er
der normalt Windows på.

Fra : Michael Holm

Dato : 25-02-06 23:30

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> Man kan da lige så godt tage skridtet fuldt ud - rigtige bærbare macs
> hedder PowerBook. Den der nye hedder noget mærkeligt... snip

sådan havde jeg det også i starten, men efter at havde hørt Stevie sige
det og nu havde den mellem hænderne, lyder MacBook faktisk som det
eneste rigtige (ikke noget snak om hjernevask :)

Power... det er jo sådan en hentydning til ren effektivitet... en
materiel virkelighed, ingen harmoni og skønhed.
MacBook = styrke (=power) og skønhed i et