1.000.000.000 solgte iPods!
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 23-02-06 20:13

Det kan vel kaldes den største success nogensinde på området 'bærbart
lydudstyr'. Den slår selv Walkman konceptet!

http://www.apple.com/itunes/1billion/

mvh. Erik Richard
<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : Åge

Dato : 23-02-06 20:48

"Erik Richard Sørensen" <NOSPAM@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

Det kan vel kaldes den største success nogensinde på området 'bærbart
lydudstyr'. Den slår selv Walkman konceptet!

http://www.apple.com/itunes/1billion/

mvh. Erik Richard

Prøv læs det, du linker til. Eller læs det to gange.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-02-06 21:41

"?ge" <Klogesen@åge.dk> wrote:

> "Erik Richard S?rensen" <NOSPAM@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan vel kaldes den st?rste success nogensinde p? omr?det 'b?rbart
> lydudstyr'. Den sl?r selv Walkman konceptet!

> http://www.apple.com/itunes/1billion/

> mvh. Erik Richard

> Pr?v l?s det, du linker til. Eller l?s det to gange.

HVis Errik havde forholdt sig til selve antallet burde han også kunne
konkludere at det det ikke var ipods der var tale om.

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 23-02-06 22:10

> HVis Errik havde forholdt sig til selve antallet burde han også kunne
> konkludere at det det ikke var ipods der var tale om.

En kineser med hver sin ipod, så er vi ved at være deroppe Det er
egentligt et skræmmende antal kinesere :-/

--
Mvh Martin

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 24-02-06 00:35

Martin Bredthauer wrote:

> En kineser med hver sin ipod, så er vi ved at være deroppe Det er
> egentligt et skræmmende antal kinesere :-/

Jeg synes mere 1.000.000.000 danskere efterhånden er mere skræmmende.

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 24-02-06 16:24

Martin Agersted Jarl <martin@sletmigjarl.dk> wrote:

> Jeg synes mere 1.000.000.000 danskere efterhånden er mere skræmmende.

Ja, så ku' der ordentligt komme gang i den :-/

(Mit tidl. indlæg var iøvrigt blot et "gisp" over hvor mange mennesker
der bor i Kina. Selv hvis hver mand fik bare en af de solgte iTunes
sange ville der ikke være nok sange til at nå rundt!)

--
Mvh Martin

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 24-02-06 00:41

Hej Martin

Martin Bredthauer wrote:

> En kineser med hver sin ipod, så er vi ved at være deroppe

Nu kan man jo godt komme til at skrive fejl... - Faktisk skulle der have
stået "iPod musikfiler"...

> Det er egentligt et skræmmende antal kinesere :-/

Det ville da ellers være godt, hvis nu alle kinesere skiftede til Mac, -
så var Gale Gates sat ud af spillet - once and forever.

Fra : Jacob Vind

Dato : 24-02-06 01:15

Erik Richard Sørensen wrote:

> Nu kan man jo godt komme til at skrive fejl... - Faktisk skulle der have
> stået "iPod musikfiler"...

Dvs. der skulle have stået:

"Det kan vel kaldes den største success nogensinde på området 'iPod
musikfiler'. Den slår selv Walkman konceptet!"

?

Ja, så giver sætningen sandelig meget mere mening... Eller noget

/Jacob.

Fra : Peter Kiil

Dato : 24-02-06 01:31

Erik Richard Sørensen - NOSPAM@NOSPAM.dk on 24/02/06 0:40 wrote:

> Nu kan man jo godt komme til at skrive fejl... - Faktisk skulle der have
> stået "iPod musikfiler"...

E L E G A N T reddet
--
/peter

The best things in life are postage paid, batteries included,
guaranteed forever and tax-free.

Fra : Christian Bech

Dato : 24-02-06 13:47

In article <C0241241.708E8%spam@kiil.net>, Peter Kiil <spam@kiil.net>
wrote:

> E L E G A N T reddet

Stavespasser. Du ramte G i stedet for F.

Fra : Peter Kiil

Dato : 24-02-06 15:06

Christian Bech - nospam@ebbesen.mail.dk on 24/02/06 13:46 wrote:

> Stavespasser. Du ramte G i stedet for F.

My bad

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 24-02-06 09:51

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> En kineser med hver sin ipod, så er vi ved at være deroppe

Selv hvis ingen indere eller kinesere ejede en ipod skulle det betyde
at hver fjerde person i resten af verden, inkl. Afrika ejede en ipod.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-02-06 22:42

> Det kan vel kaldes den største success nogensinde på området 'bærbart
> lydudstyr'. Den slår selv Walkman konceptet!
>
> http://www.apple.com/itunes/1billion/

du mener vel sange via iTMS ... :)

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 24-02-06 00:44

Hej Thomas

Som jeg også svarer Martin, så skulle der have stået "iPod musikfiler"...
mvh. Erik Richard