Lexmark X1195 billig hos Netto
Fra : Henrik Münster

Dato : 04-02-06 20:09

Netto har fra i morgen en Lexmark X1195 printer/scanner
mulifunktionsmaskine på tilbud til kr. 399,-. Jeg synes, det lyder
enormt billigt. Min kones søster ringede, at hun havde tænkt sig at
købe den, og jeg er såmænd også helt fristet selv. Jeg er dog lidt
skeptisk overfor den slags alt-i-en-maskiner. Er der nogen, der har
erfaringer med den?
--
Henrik Münster
[=[_]=] Nintendo DS

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 04-02-06 22:10

Henrik Münster wrote:

> [...]
> købe den, og jeg er såmænd også helt fristet selv. Jeg er dog lidt
> skeptisk overfor den slags alt-i-en-maskiner. Er der nogen, der har

Jeg tror, man skal være lidt forsigtig med Lexmark - i hvert tilfælde hvis
den ikke [kun] skal agere under Windows [men det skal den måske osse?]
Jeg købte for en måneds tid siden en noget billigere Lexmark printer ['Z
515' hed den vist?] - den funker fint med Windows XP, men under Linux har
jeg simpelthen opgivet at få den i gang!
Men om den vil virke med en Mac, ved jeg ikke [jeg har stadig min gamle
Apple StyleWriter 1500! :)]
Dén, jeg købte, overraskede også lidt - ved kun at blive leveret med
*farve*patron, og uden USB kabel! :)
--
med venlig hilsen,
Hans

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-02-06 23:06

On 2006-02-04 22:09:46 +0100, Hans Henrik Hansen <h2vhspam@webspeed.dk> said:

> [...]
> Apple StyleWriter 1500! :)]
> Dén, jeg købte, overraskede også lidt - ved kun at blive leveret med

Den skal kun bruges til Mac. Jeg har sagt til min kones søster, at det
er meget sandsynligt, at der ikke er kabel med. Alt er jo barberet væk
for at holde prisen nede. Jeg mener nu ikke, der plejer at være kabel
med, når man køber en printer. Jeg har også hørt noget om, at der kan
være specielt små blækpatroner med, når man køber printeren. At der
ikke er en sort patron med, overrasker nu også mig. Kan printeren så
overhovedet fungere? Min Epson virker da kun, hvis begge patroner er i.
Og hvis en af dem er tom, nægter printeren at køre.

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 05-02-06 00:26

Henrik Münster wrote:
> At der
> ikke er en sort patron med, overrasker nu også mig. Kan printeren så
> overhovedet fungere?

Det vil jeg tro, men jeg *ved* det ikke - for jeg købte vist en sort, inden
jeg sluttede printeren til (da jeg som hovedregel kun trykker
tekstdokumenter!)
[Faktisk stod det med kablet og kun én patron uden på æsken - men hvem læser
det med småt i en købssituation? :) Ekspedienten sagde i hvert fald intet!]

--
med venlig hilsen,
Hans

Fra : [92xx] Maciek

Dato : 07-02-06 00:55

Hans Henrik Hansen <h2vhspam@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> det med småt i en købssituation? :) Ekspedienten sagde i hvert fald intet!]

Køb en Lexmark og bliv fattig.
Du vil opleve en ny definition på ordet "skuffet". Bare vent og se.
Nu skal du ikke komme og sige at du ikke er blevet advaret

--
Jeg har talt

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 07-02-06 07:01

In article <1ha9w09.1fv1u6512s5yyoN%macfreak@tiscali.dk>, [92xx] Maciek wrote:

> Køb en Lexmark og bliv fattig.
> Du vil opleve en ny definition på ordet "skuffet". Bare vent og se.
> Nu skal du ikke komme og sige at du ikke er blevet advaret

På arbejde har vi gode aftaler om forbrugsstoffer på Lexmark laser.
Som forbruger skal man holde sig fra Lexmark da prisen i toner/blæk
er det dobbelte af gennemsnitskonkurrenterne.

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-02-06 22:42

On 2006-02-07 07:01:02 +0100, "Povl H. Pedersen"
<povlhp@acomputer.home.terminal.dk> said:

> På arbejde har vi gode aftaler om forbrugsstoffer på Lexmark laser.
> Som forbruger skal man holde sig fra Lexmark da prisen i toner/blæk
> er det dobbelte af gennemsnitskonkurrenterne.

Vi har heller ikke købt en. Når man ser priserne, så er de da ikke
værre end til min Epson. Blækprintere er vel dyre i drift, så man skal
ikke bruge dem ved stort behov for at skrive ud.

Fra : maja_de_hemmer@hotma~

Dato : 10-02-06 13:06

Ja den er billig, men er der nogen der ved om den er god? hvordan er
printkvaliteten og scannerkvaliteten? Jeg har ikke kunnet finde nogen
tests på nettet.