underlig bug i gmail notifier
Fra : Allan

Dato : 04-02-06 16:28

Hej med jer. Jeg bruger gmail notifier på min mac os x til at
fortælle mig hvor mange ulæste mails jeg har på min gmail. Men nu er
den begyndt at vise hvor mange ulæste mails min kærester har(!) I
preferences er det mit navn og kodeord, så det er lidt mystisk. Jeg
tror miseren skyldtes at min kæreste hvis hun bruge min pb, bruger
safari til at logge sig på gmail (automatisk), mens jeg bruger
firefox. Andre der er stødt på denne her fejl?

mvh
Allan

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 04-02-06 16:42

Allan <minkonto@gmail.com> wrote:

> Andre der er stødt på denne her fejl?

Det er ikke en fejl men en feature. Den hedder "new boyfriend control"
og er Googles seneste tilbud indenfor "personlig overvågning af dem du
har kær."

.... det løses nok bedst ved at oprette en selvstændig bruger på din Mac
til din kæreste, for som du selv aner så er det noget rod med 2 browsere
om den samme plugin og 2 gmail konti.

--
Mvh Martin

Fra : Allan

Dato : 05-02-06 22:12

go ide. Men kæresten vil ikke have sin egen konto. Alt for
besværligt. Så må nok bare rapportere det til google.

Fra : morten lindegren

Dato : 07-02-06 19:02

Allan wrote:
> go ide. Men kæresten vil ikke have sin egen konto. Alt for
> besværligt. Så må nok bare rapportere det til google.

hehe, hvor mange kærester har du egentlig, jeg syntes du skifter lidt
mellem flertal og en tal (hehe he lidt overvågning ville være praktisk
hvis vi snakker om en 5-6 stykker)

mvh. Morten ;)

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 07-02-06 21:10

> [...]

> safari til at logge sig på gmail (automatisk), mens jeg bruger
> firefox. Andre der er stødt på denne her fejl?

Din kærestes login er blevet gemt i computerens nøgleringe.
Åbn programmet "Hovednøglering" (ligger i Hjælpeprogrammer) og find/slet
www.google.com.

Det bedste forslag til fremtidig løsning er, som andre har forslået, at
oprette en brugerkonto til kæresten.
Ellers må hun lade være med at gemme sit login i hovednøgleringen.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery