Ups...
Fra : NL

Dato : 02-02-06 13:08

Hej igen:

Da jeg installerede, fik jeg muligheden for at overføre filer og
programmer fra mit gamle system til det nye. Jeg kunne desværre ikke
benytte det, da min modtager disk ikke havde plads nok
....men er der en måde man kan gøre det på, efter installationen?
(jeg går ud fra at det betyder at programmerne kan køre på det nye
system?)

Mvh
Nik

Fra : Jon

Dato : 02-02-06 13:22

NL <Nospam@atall.com> wrote:

> ...men er der en måde man kan gøre det på, efter installationen?

/Applications/Utilities/Migration Assistant gjør tricket også manuelt i
Tiger.
--
/Jon
For mail address, run the following in Terminal:

Fra : NL

Dato : 03-02-06 00:42

Tusind tak!