Nyhedsbrev
Fra : Rune Jensen

Dato : 03-03-06 20:04

Jeg er blevet "pålagt" til en kommerciel side at lave mulighed for
at udsende nyhedsbrev. Med en brugertilmelding, check af tilmelding
samt brugerafmelding og så selve nyhedsbrevet, er det noget, som
kan laves nogenlunde enkelt, som et script/flere, man bare kan
implementere på sin side?

Det er en kommerciel side, som anført, men det må gerne være gratis
script - og jeg vil meget gerne undgå CMS, hvis det kan lade sig
gøre.

Med venlig hilsen
Rune

Fra : Kasper Garnæs

Dato : 03-03-06 21:58

Rune Jensen wrote:
> [...]
> implementere på sin side?
>
> Det er en kommerciel side, som anført, men det må gerne være gratis

Jeg har undersøgt en pæn håndfuld gratis scripts for et par uger
siden, og jeg mener at NotOneBit's Simple Mailing List
(http://www.notonebit.com/projects/mailinglist/) tilbyder
funktionalitet, de fleste har brug for, og er til at overskue.

Tincan PHPList (http://tincan.co.uk/phplist) er den mest omfangsrige.

/Kasper

Fra : Rune Jensen

Dato : 03-03-06 22:26

"Kasper Garnæs" wrote in message...
> [...]
>(http://www.notonebit.com/projects/mailinglist/) tilbyder
>funktionalitet, de fleste har brug for, og er til at overskue.

Jeg bukker og takker... dem må jeg lige afprøve.

MVH
Rune

Fra : Ask Josephsen

Dato : 03-04-06 15:53

Rune Jensen skrev:
> [...]
>
> Det er en kommerciel side, som anført, men det må gerne være gratis
> script - og jeg vil meget gerne undgå CMS, hvis det kan lade sig

Hej

Har også hørt at PHPList (http://tincan.co.uk/phplist) skulle være ret
godt.

En vigtig pointe når man arbejder med webbaserede udsendelsesmoduler er
timeouts. F.eks. timer php-scripts normalt ud efter 30 sek. - så hvis du
skal sende f.eks. 100.000 mails ud kan den slags problemer godt opstå.

Mvh.
Ask

Fra : Dennis Munding

Dato : 04-04-06 21:53

Hej Ask!
"Ask Josephsen" <ask_rem@rem_minreklame.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg ved ikke, hvor professionelt det skal være, men jeg har netop over
Simple Mailing List (OpenSource) fra http://www.notonebit.com/ til dansk -
du kan hente det ganske vederlagsfrit her:
http://www.skovaa-munding.dk/Downloads/Download.php - originalversionen
følger med....

Jeg synes, at det er ret nemt at bruge, men har endnu ikke gennemtestet det
på kryds og tværs...

Dennis Munding
Web-master
http://www.skovaa-munding.dk/, http://www.mundings-memorial.dk/
http://www.cantica.dk/, http://www.eds-denmark.dk/

Fra : Rune Jensen

Dato : 19-04-06 19:15

"Dennis Munding" <mail@invalid.dk> wrote in message

> [...]
originalversionen
> følger med....
>
> Jeg synes, at det er ret nemt at bruge, men har endnu ikke

Mange tak til jer begge. Næh, i første omgang er det også for at jeg kan
afprøve det og give muligheden på hjemmesiden. Det behøver ikke være
vildt fancyt udover de funktioner, jeg beskrev. Jeg tror ikke det vil
ligge på mere end 10-15 stykker det skal sendes til ad gangen indenfor
det første halve års tid

MVH
Rune