Opsætning af server¿
Fra : felixnielsen@hotmail~

Dato : 25-02-06 17:18

Jeg har brug for at sætte en server op på min pc.
Har tidligere kørt wamp, men havde nogle problemer som jeg ikke
længere gider og ligge og rode med, derfor vil jeg nu gerne installere
en apache og mysql standard konfiguration med gdlib.
Nu er jeg jo ikke nogen ørn til alt det her, hvilket også er grunden
til at jeg har brugt wamp server tidligere, så jeg har altså brug for
en hjælpende hånd.

Nogen frivilige?

Fra : Frederik Dam Sunne

Dato : 26-02-06 12:56

felixnielsen@hotmail.com wrote:
> [...]
> Nu er jeg jo ikke nogen ørn til alt det her, hvilket også er grunden
> til at jeg har brugt wamp server tidligere, så jeg har altså brug for

http://www.apachefriends.org/en/index.html

Installer den pakke.

Mvh,

Frederik