Frontpage 2000 krasher når jeg gemmer css
Fra : Klaus Andersen

Dato : 02-03-06 21:10

Har lige installeret Fronpage 2000 på en XP Prof. - alle opdateringer

Maskine: 3 ghz, 1 gb ram.

Men ... FrontPage 2000 krasher når jeg gemmer css - vil gerne sende en
fejlrapport - og mumler noget om runtime error og en Visual C++ fejl.

Jeg har prøvet at fjerne office 2000 og installere det igen, men med samme
resultat.

Kan nogen hjælpe mig videre her?

Mvh

KA

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-06 22:40

"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fejlrapport - og mumler noget om runtime error og en Visual C++ fejl.
>
> Jeg har prøvet at fjerne office 2000 og installere det igen, men med samme

FP 2000 redigering af CSS har det ikke godt med XP. Der findes antageligt en
artikel på microsoft.com som omtaler emnet og som måske anviser en løsning.
Men du bør nok overveje at bruge FP2003.

Men - hvis du ikke vil opgradere, så kan du redigere dit CSS i en
teksteditor - og det vil virke.

mvh
Ulrik

Fra : joensen

Dato : 10-03-06 14:48

Hej Klaus

Jeg har oplevet dette problem tidligere flere gange, og problemets årsag var -
at vi efter at have installeret Frontpage - også installerede Dreamweaver på
den samme maskine - har du gjort det samme???

Det kan også være fordi at du har installeret et andet program til at redigere
CSS dokumenter på din computer...

Hvis det er det der er problemet, så kan det skyldes at der bliver en konflikt
mellem de 2 programmer om hvem der skal redigere CSS dokumentet...

..og løsningen i såfald kunne være at afinstallere et af programmerne, og hvis
du har brug for begge så installere dem igen i omvendt rækkefølge -
forhåbentlig hjælper det

Mvh
O. J. Joensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Finn Vistisen

Dato : 23-10-08 17:48

Hej Klaus
Du har sikkert for længst løst dit problem. Den sidste mail er jo fra 2006, men
andre kan måske ha' glæde af det.

Jeg åbner css-dokumentet med notepad foretager de rettelser jeg ønsker og gemmer
det igen som et css-dokument. Keine Hexerei, nur behändigheit.

Andre vil sige, at det er besværligt, og det kan der være om, men det ser ud til
at virke.

Mvh/Finn Vistisen