Ikke sende form som mail?
Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 27-02-06 15:47

Hej NG.
Jeg har et problem, nemlil at jeg har lavet en formular, som jeg gerne vil
kunne læse indholdet af i en mail. Det vil sige at formularens felter sendes
til en mailadresse. Dette påstår min udbyder (B-one) imidlertid at det kan
man ikke man skal vælge at sende til en fil. - Ok Så er mit spørgsmål:
Hvordan får jeg filens oplysninger frem til den der skal læse hvad der er
indtastet i formularen.
FP har den egenskab at man kan vælge at sende formularen som e-mail, men det
kan man åbenbart ikke hos B-one - Nogen der kan hjælpe ?
Med venlig hilsen
John

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 02-03-06 00:19

Fandt ud af det med B-one, det er et skodfirma, deres supporter burde være
ansat i en kaffebar

Fra : JSH [9800]

Dato : 12-03-06 23:27

> Fandt ud af det med B-one, det er et skodfirma, deres supporter burde være
> ansat i en kaffebar
>
> "John Senius-Jørgensen" <slettesførstjsj@senius.dk> skrev i en meddelelse

Kunne du så ikke give løsningen videre til os andre b-one.net kunder?