Frontpage 2003 - reklamebanner fungerer ik~
Fra : Helge Børven

Dato : 21-02-06 11:26

Kan I hjælpe mig.
Jeg forsøger at lave et reklamebanner på min hjemmeside. Indholdet skal være
en række billeder som præsenteres med 5 sekunders mellemrum.
Jeg mener jeg gør det helt rigtig :
Insert-webcomponent-dynamic effects og så dukker der kun to muligheder op:
Marquee og Interactive botton. I min danske bog om Frontpage 2002 står der
også Reklamebanner - men dette dukker ikke op i min 2003 Frontpage - hvordan
kan dette være?? Løsninger

Helge

Fra : Birgitte

Dato : 21-02-06 13:01

> [...]
> Marquee og Interactive botton. I min danske bog om Frontpage 2002 står der
> også Reklamebanner - men dette dukker ikke op i min 2003 Frontpage -

Hej Helge , den ønskede effekt er ikke kommet med i frontpage 2003, hvis du
stadig har frontpage 2002 , så lave den ønskede komponent i FP2002, det kun
et lille script og nogle class filer. så kan du forsætte med siden i FP 2003
--
med venlig hilsen

Birgitte Windfeld
www.ninaweb.dk/havedam
www.koihus.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-02-06 17:05

Helge Børven skrev:

> [...]
>også Reklamebanner - men dette dukker ikke op i min 2003 Frontpage - hvordan

Fordi den er baseret på java og java understøttes ikke i nyere
versioner af Internet Explorer uden man henter en javafortolker
hos Sun.

Det vil være langt bedre at bruge en javascriptløsning eller lave
det med noget serverside som asp eller php.

Det kræver så til gengæld, at du selv skal rode lidt med koden.

http://dynamicdrive.com kan du finde flere muligheder for det.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Roland Lyngvig

Dato : 25-02-06 15:26

Macromedia Flash eller animated GIF er også nogle muligheder, der
understøttes meget bredt.

Mvh.
Roland Lyngvig