Headset der er lige så godt som Microsoft ~
Fra : Jack

Dato : 04-03-06 17:11

Hej

Jeg er på udkig efter et nyt headset der er lige så godt som mit nuværende
Microsoft Sidewinder GameVoice. Mikrofonen i mit GameVoice headset
er suveræn og jeg har læst at det faktisk er et Plantronics LS1 headset. Jeg
har været inde på edbpriser.dk for at finde LS1-headsettet men det
eksisterer
vist ikke mere....Så jeg spekulerede på om der er nogen herinde der baseret
på egne erfaringer kan anbefale et headset som er lige så godt mht følgende
parametre:

- følsom mikrofon (mindst lige så god som Plantronics LS1) så man ikke
nærmest
skal æde mikrofonen før personen i den anden ende kan høre hvad man siger

- Behagelig at have på i længere tid

- God lyd med god bas

- gode justeringsmuligheder mht. placering af mikrofon (nogle headset er
designet
på en særdeles uintelligent måde hvor det ikke er muligt at placere
mikrofonen
i en stabil stilling eller hvor det ikke er muligt at trække mikrofonen ned
i en
tilpas afstand foran munden)

Håber på nogle gode anbefalinger

Pris: Så billigt som muligt uden at gå på kompromis med ovennævnte krav.

Fra : Per

Dato : 06-03-06 15:13

"Jack" <jack@nospammers.please> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilpas afstand foran munden)
>

> Håber på nogle gode anbefalinger
>
> Pris: Så billigt som muligt uden at gå på kompromis med ovennævnte krav.

Jeg kan anbefale Plantronics 90 - de er rigtig gode.

´Rigtig god lyd, god mic med støjpude - de sidder godt på hovedet også længe
ad gangen.

Jeg bruger dem selv og er 100% tilfreds.

Jeg bruger dem til musik, gaming og Skype/MSN.

Mvh. Per!