Pixma ip4200
Fra : Henning Hansen

Dato : 03-03-06 20:46

Hej
Jeg har købt denne printer men jeg får en fejl under installationen af
driveren , den kører ca. 60% Så skriver den Add Printerdriver Error det
angivne
modul blev ikke fundet
Hvad er det ??????

Henning

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 04-03-06 00:19

"Henning Hansen" <Hoff@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har købt denne printer men jeg får en fejl under installationen af
> driveren , den kører ca. 60% Så skriver den Add Printerdriver Error det

Er det fra CD du installerer eller denne her:?
http://software.canon-europe.com/files/soft22443/software/b5902mux.exe

Fra : Henning Hansen

Dato : 04-03-06 10:41

"Karl Erik Nielsen" <roedemor@nospam.gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Henning Hansen" <Hoff@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Er det fra CD du installerer eller denne her:?
> http://software.canon-europe.com/files/soft22443/software/b5902mux.exe

Hej det er fra CD men den driver du henviste til gør det samme.?????

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-06 19:29

> [...]
> Jeg har købt denne printer men jeg får en fejl under installationen af
> driveren , den kører ca. 60% Så skriver den Add Printerdriver Error det

Gør du præcist hvad der står i guiden? Printeren må så vidt jeg husker ikke
tilsluttes før til aller sidst - har du tilsluttet den før dette punkt kan
det gå galt...

Fra : Henning Hansen

Dato : 04-03-06 19:44

"Brian Axelgaard" <brianaxelgaardATgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> tilsluttes før til aller sidst - har du tilsluttet den før dette punkt kan

Nej jeg følger vejledningen , jeg har installeret den på en anden harddisk
der kører den .

Fra : Deaster

Dato : 05-03-06 08:12

Henning Hansen skrev:
> "Brian Axelgaard" <brianaxelgaardATgmail.com> skrev i en meddelelse
> ikke
>>

> Nej jeg følger vejledningen , jeg har installeret den på en anden harddisk
> der kører den .

Jeg forstår ikke lige hvordan det hjælper at installere det på en anden
harddisk du har vel kun installeret windows på den ene harddisk?

Jesper

Fra : Henning Hansen

Dato : 05-03-06 10:18

"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg forstår ikke lige hvordan det hjælper at installere det på en anden
> harddisk du har vel kun installeret windows på den ene harddisk?

> [...]

Hej Nej jeg har Windows på 3 harddiske i løse skuffer til Firma, Billeder
og Video.

Fra : Deaster

Dato : 05-03-06 23:47

Henning Hansen skrev:

> Hej Nej jeg har Windows på 3 harddiske i løse skuffer til Firma, Billeder
> og Video.

Damn, det har jeg aldrig hørt om det vil sige du booter op på de enkelte
diske alt efter hvad du skal lave?

Jesper

Fra : Henning Hansen

Dato : 06-03-06 17:53

--
Henning Hansen
Hoff@post5.tele.dk

Billeder

> Damn, det har jeg aldrig hørt om det vil sige du booter op på de enkelte
> [...]

Ja det er rigtigt på den måde er jeg sikker på ikke at midste det hele
hvis
noget går galt
og de forskellige programmer konflikter ikke med hinanden.
Så jeg har ikke nogen harddisk i maskinen kun i skuffen
skal jeg bruge noget fra en af de andre sætter jeg den til USB. med et
løst
kabel.

Fra : Deaster

Dato : 06-03-06 18:33

> [...]
> Så jeg har ikke nogen harddisk i maskinen kun i skuffen
> skal jeg bruge noget fra en af de andre sætter jeg den til USB. med et

Ok, pæn cool og alternativ løsning.

Jesper