Måske interesse...
Fra : tubs

Dato : 28-02-06 22:38

Hej Janus

I et anfald af oprydningsvandvid endte jeg i en kasse bøger, hvor noget af
indholdet måske kan have din interesse. Hvis, er de dine, og vi kan tage dem
med til Kbh d. 25. til Elses fødselsdag.

Der er tale om flg:

- Otto Jespersen, Modersmålets Fonetik, Gyldendal 1922
- Otto Jespersen, En sprogmands levned, Gyldendal 1938
- Jørgen Bang, Om at bruge fremmedord, Schultz1967
- Latinsk læsebog, L Høeg, Ciceros taler, Nyt nordisk forlag 1952
- Latinsk - Dansk ordbog, Gyldendal 1967 (gotisk skrift)
- Dansk - latinsk ordbog, L Ove Kjær, Rosenkilde og Bagger 1972
- Austin K Gray, A Dictionaryof Synonyms, Late of Jesus College, Cambridge
- Poetry of the English-Speaking Word, Readers Union 1957

Og endelig en sjov lille ting jeg engang købte i Edinburgh:
- Adam Lyal, Witchery Tales - The darker side of Edinburgh

Mvh - Torben
... med hilsner fra AG

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 28-02-06 22:47

On Tue, 28 Feb 2006 22:38:06 +0100, "tubs" <tubs@tuknet.dk> wrote:

>Hej Janus

Vi må håbe at Janus lytter med på denne kanal

Fra : FedeDorit

Dato : 28-02-06 22:40

"tubs" <tubs@tuknet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og endelig en sjov lille ting jeg engang købte i Edinburgh:
> - Adam Lyal, Witchery Tales - The darker side of Edinburgh

Byder en skumbanan......

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-02-06 23:03

tubs skrev:

>Hej Janus

Det er førdte gang i mit liv, at jeg er blevet kaldt for Janus, men hva'
en gang måtte jo være den første.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Laziter [9440]

Dato : 01-03-06 00:04

> Det er førdte gang i mit liv, at jeg er blevet kaldt for Janus, men hva'
> en gang måtte jo være den første.

Hehe, så er det da altid noget at det ikke er med stumt 'J'

Mvh
Benjamin

Fra : Lars Mortensen

Dato : 01-03-06 08:51

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> skrev i en meddelelse

> "Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hehe, så er det da altid noget at det ikke er med stumt 'J'
>
> Mvh
> Benjamin

LOL

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 01-03-06 13:21

Laziter [9440] skriblede:

> Hehe, så er det da altid noget at det ikke er med stumt 'J'

Ellers ville stumheden nok blive til grynt
når ringen bliver brudt

--
Lars Fragstrup

Fra : Peter T.

Dato : 02-03-06 02:50

tubs udviste en rettidig omhu og skrev:

> [...]
> noget af indholdet måske kan have din interesse. Hvis, er de dine, og
> vi kan tage dem med til Kbh d. 25. til Elses fødselsdag.

Ih tusind tak. Jeg bliver bare så glad for gamle bøger.

--
Mvh. Else

Fra : N I E L S

Dato : 02-03-06 12:41

> [...]
>
> Og endelig en sjov lille ting jeg engang købte i Edinburgh:
> - Adam Lyal, Witchery Tales - The darker side of Edinburgh

Nåm, du hilser bare Else og siger tillykke ikke?
N I E L S

Fra : tubs

Dato : 03-03-06 18:03

Øhhhmmm. Det var vist noget af et stunt jeg der fik udrettet.
Tak til alle for udvist interesse for gamle bøger og Elses fødselsdag.
Vil lige benærke, at Janus var meget interesseret i de gamle sager.
Mvh - tubs