QuickCam Fusion problem
Fra : Klaus Linnert

Dato : 25-02-06 15:14

Hej NG

Har netop købt det i emne nævnte webcam. Det virker fint bortset fra at
mit lydkort(?) opfører sig underligt. Det er ikke altid man får den
forventede lyd, men oftes kommer der noget væsen/skratten oven i lyden.

Har talt med Logitech, de sagde at jeg skulle opdatere mit lydkorts
driver, hvilket jeg havde gjort, og soften til webcam er nyeste også.
De lovede at de ville ringe tilbage, det er nu snart 14 dage og jeg har
ikke hørt en lyd fra dem.

Er der andre der har det samme problem, eller som kan hjælpe mig med at
løse mit?

Mvh
Klaus

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!