Bedste software/hardware til GPS navigatio~
Fra : Gjug@

Dato : 22-02-06 08:07

Hej

Jeg arbejder i øjeblikket på et større projekt, hvor jeg skal have sat en
computer i bilen. Jeg vil gerne benytte den til lidt forskelligt som f.eks.
musik, video men altså også til GPS navigation. Jeg vil gerne investere i et
USB GPS modtagermodul. Men eftersom jeg ikke er 100% sikker på hvad der vil
være det bedste og vælge af software og hardware, vil jeg gerne høre om
nogen herinde har et godt råd eller to. Jeg har tænkt mig at køre med
Windows XP på maskinen.

Hvilken software er bedst til GPS navigation i DK og Europa?

Hvad skal man kigge efter når man skal have en USB GPS antenne?

Hvis der er andet I mener jeg skal vide omkring dette, hører jeg også meget
gerne det.

På forhånd tak.

Fra : Leif Sørensen

Dato : 22-02-06 17:42

On Wed, 22 Feb 2006 08:06:52 +0100, "Gjug@" <gjuga @ mailme.dk> wrote:

>Hvilken software er bedst til GPS navigation i DK og Europa?
>Hvad skal man kigge efter når man skal have en USB GPS antenne?

Hvad der er "det bedste", ved jeg ikke.
Prøv at kigge her: http://www.directions.ltd.uk/moreinfo.php?id=3130

Dette sæt virker fænomenalt, og har dansk stemme navigering og kort
over hele næsten hele europa.
Jeg har selv købt kortet, og de 99 £, er nærmest en foræring.
mvh Leif

Fra : LarsJ

Dato : 22-02-06 18:25

Gjug@ skrev:
> Hej
>

> Hvilken software er bedst til GPS navigation i DK og Europa?

Det er der en del bud på i nyhedsgruppen dk.satellit.navigation - og de
er sikkert ikke enige allesammen

Lars