Ny Computer anskaffes ???
Fra : Mogens Olsen

Dato : 19-02-06 17:30

Hej har i nogle gode foreslag til ny PC, pris 6-7000
det er ikke en spillecomputer men den skal da bruges lidt til det også,
men mest til billedbehandling, surfe på nettet og alm. kontor arbejde,
skal helst være samlet, og skal være rimelig hurtig.
Venligst Mogens.

Fra : Henning

Dato : 19-02-06 17:43

www.dell.dk - stort udvalg i den prisklasse. Til 6.000,- får du den
med fladskærm.

Fra : Holst

Dato : 19-02-06 17:52

Der er massevis. Prøv for eksempel http://www.dell.dk

Fra : Bo Asplund

Dato : 22-02-06 14:39

--
Hej med dig,

Vi sidder i samme situation og jeg er lidt nysgerrig for at høre
hvad du har besluttet?

MVH

Bo

Fra : Mogens Olsen

Dato : 24-02-06 20:42

"Bo Asplund (slet HY6XM)" <mette.ingemann@HY6XMleo-pharma.com> skrev i en
meddelelse news:11406157860.462941121211152@dtext.news.tele.dk...

> --
> Hej med dig,
>
> Vi sidder i samme situation og jeg er lidt nysgerrig for at høre
> [...]
Hej Bo.
Det blev en HP Papilion T870.dk
så nu må vi se hvordan den spinner.
Mogens