Kingston khx3200
Fra : Ivan

Dato : 19-02-06 13:33

Dav i gruppen
Jeg overvejer at anskaffe mere ram til pc. Jeg har lige nu: Kingston hyperX
KHX3200/256 2 stk.
Så er det jeg undersøger hvor jeg skal købe ram-klodser, og finder dette:
http://proconsult.dk/katalog/m_komp/s_komp-ram/ram184z/r-khx3200ul512x2.html
det ser ud som om det er noget der kan bruges. Men så læser jeg lidt mere og
ser så denne her:
http://proconsult.dk/katalog/m_komp/s_komp-ram/ram184z/r-khx3200-512x2.html
så er det lige jeg bliver i trivl. Hvad er lige forskel på CL 2
indstillingen på disse to ram moduler? Den første står til "400 Mhz
settings: 2-2-2-5-1" og den anden "400 Mhz settings: 2-3-2-6-1"
Jeg har ikke pilllet i ram-indstilling i BIOS. Der er trods alt noget jeg
tør pille i.
Nogen der kan hjælpe mig.
På forhånd tak.