USB-Bluetooth
Fra : Jack Volder

Dato : 18-02-06 13:43

Hej gruppe!!!!

Jeg er ved at anskaffe et bluetooth headset, men har desværre ikke
bluetooth
i mine pc¨er, og ved at der findes nogle små usb-bluetooth dimser,
spørgsmålet er bare hvad hedder disse og hvor kan de evt købes.

MVH

Jack

Fra : Holst

Dato : 18-02-06 14:26

Jack Volder wrote:

> [...]
> i mine pc¨er, og ved at der findes nogle små usb-bluetooth dimser,
> spørgsmålet er bare hvad hedder disse og hvor kan de evt købes.

Købte forleden et Bluetooth-headset i butikken på skype.com. Det
inkluderede en sådan lille Bluetooth-USB-dims.

Fra : Lars

Dato : 18-02-06 15:32

Jack Volder skrev:
> [...]
> i mine pc¨er, og ved at der findes nogle små usb-bluetooth dimser,
> spørgsmålet er bare hvad hedder disse og hvor kan de evt købes.

Kalde som regel for USB bluetooth-dongle eller Bluetooth adapter -
sælges i næsten alle pc- og mobilbutikker og på nettet. Her er nogle
eksempler:

http://dk.kelkoo.com/ctl/do/search?siteSearchQuery=bluetooth¤tPage=1&refining=true&catId=100374523

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 19-02-06 01:22

"Jack Volder" <Jackvolder@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i mine pc¨er, og ved at der findes nogle små usb-bluetooth dimser,
> spørgsmålet er bare hvad hedder disse og hvor kan de evt købes.

Aldi har haft dem på tilbud til 149 kr. i denne uge. Måske har de stadig
nogen tilbage. Hvis du køber den og installerer den medfølgende software,
vil du nok få en fejl omkring packet.dll filen. Det løses ved at gå på
fabrikantens hjemmeside og hente en lille opdatering. Så virker det.

Kurt