Problemer med at boote efter skift af bund~
Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 15-02-06 21:03

Jeg har i weekenden opgraderet mine forældres computer med nyt bundkort,
processor og ram. Der er tale om et Asrock 909Dual SataII, en Athlon 64
3200+ og 2*512mb PC3200 ram.

I maksinen har jeg monteret en Promise Fasttrack100 controller med 2 80gb
diske (det array som sad i det gamle system).

Nu er der opstået det problem, at maskinen ikke vil boote hver gang man
tænder den, nærmere hver tredje efter hvad de fortæller mig. De andre gange
kommer den skærm frem, som der f.eks. kommer hvis man prøver at boote på en
ugyldig boot-disk. Jeg kommer ikke hjem og kan se på det før weekenden, men
må indrømme at jeg er lidt på bar bund...

Nogen som har en ide om, hvad der kan være galt når nu det kun er hver
tredje gang eller sådan noget?

På forhånd tak!

/morten

Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 15-02-06 23:14

.... og der skulle selvfølgelig have stået Asrock 939Dual SataII...