Problemer med printer HP Deskjet 710C
Fra : -USH-

Dato : 14-02-06 22:50

Hej gruppe

Min gamle HP Deskjet 710C har en kontrollampe som blinker. Blinket betyder
at der er problemer med blækpatronerne.

Den fik ny sort (kopi)blækpatron i december, mens farvepatronen har været i
ret længe. Printeren virkede fint da den fik den nye patron, men efter en
flytning og en kort opmagasinering (og måske et par rystelser), så blinker
denne her kontrollampe lige så snart der kommer strøm på.

Brugsforvirringen siger kun at den blinkende lampe betyder
blækpatronproblemer, men ikke hvad problemet er.

Vil I tro at jeg bare skal købe nye patroner til den, eller er det printeren
der er noget galt med?

Venlig hilsen
-Ulrik-

--
Venlig hilsen
-Ulrik-

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 14-02-06 23:17

-USH- wrote:
> Vil I tro at jeg bare skal købe nye patroner til den, eller er
> det printeren der er noget galt med?

Prøv med en anden patron er vist eneste forslag, men man kan jo
næsten få en printer til den pris... Så spørgsmålet er om du er
villig til at prøve og muligvis smide pengene ud af vinduet eller
om du vil købe en ny printer med patroner og garanti...

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : -USH-

Dato : 15-02-06 11:33

Mikael Nørrelund Andersen skrev:

> [...]
> villig til at prøve og muligvis smide pengene ud af vinduet eller
> om du vil købe en ny printer med patroner og garanti...

Lige mine tanker. Hvis ikke jeg hører fra nogen der har haft lignende
problem, så bliver det nok en ny printer.

--
Venlig hilsen
-Ulrik-

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 15-02-06 17:23

"-USH-" <tidsrejseSLET@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Lige mine tanker. Hvis ikke jeg hører fra nogen der har haft lignende
> problem, så bliver det nok en ny printer.

> [...]

Har haft lignende problemer, men det blev til en ny printer fejlen
skyldes så vidt jeg ved at det lille "tacho" bælte har flyttet sig.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : KsNa

Dato : 15-02-06 18:48

"-USH-" <tidsrejseSLET@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Lige mine tanker. Hvis ikke jeg hører fra nogen der har haft lignende
> problem, så bliver det nok en ny printer.

Jeg har også en 710C og har oplevet flere mærkelige fejl med uoriginale
patroner, jeg bruger nu kun originale HPpatroner.

245,- og 267,- for henholdsvis sort og farve (HP-patroner) og det er jo
meget blæk på disse patroner, så , så længe at "tandremmen" der trækker
slæden frem og tilbage ikke viser tegn på slid kan det godt betale sig at
beholde printeren.

Mvh
Kim

Fra : -USH-

Dato : 22-02-06 13:59

KsNa skrev:

> [...]
> jo meget blæk på disse patroner, så , så længe at "tandremmen" der
> trækker slæden frem og tilbage ikke viser tegn på slid kan det godt

Ikke når jeg kan få en ny printer (incl. blæk) for noget a la 800-1000 kr.
Jeg tager ud og kigger på tilbud i dag.

--
Venlig hilsen
-Ulrik-

Fra : KsNa

Dato : 22-02-06 16:36

> Ikke når jeg kan få en ny printer (incl. blæk) for noget a la 800-1000 kr.
> Jeg tager ud og kigger på tilbud i dag.

Bemærk blækmængden der følger med nye printere.

Nye patroner indeholder ikke ret meget blæk i forhold til dem der bruges i
710C, men nye printere er 710eren overlegen i udskrift, det r selvfølgelig
et godt argument til en ny printer..

Mvh
Kim