trådløs usb keyboard og mus fryser totalt ~
Fra : kim christensen

Dato : 13-02-06 21:05

det er jo lidt trist kan det være rigtigt at man ikke kan have mere end en
usb ting ad gangen sat til.
jeg mener jeg har 6 indgange på computeren???
det er et helt nyt microsoft keyboard og ditto mus som fungere fint lige
indtil min datter kommer snigende med sin externe disk.
i hardware håndtering er der ingen konflikter.
hjælp!! men måske er løsningen bare at købe et keyboard og mus der ikke
kører usb??
mvh kim

Fra : Pico

Dato : 14-02-06 18:20

kim christensen wrote:
> det er jo lidt trist kan det være rigtigt at man ikke kan have mere
> end en usb ting ad gangen sat til.

Det kan ikke være rigtigt, jeg har da mere end en USB tilsluttet ad
gangen.

> jeg mener jeg har 6 indgange på computeren???
> det er et helt nyt microsoft keyboard og ditto mus som fungere fint
> lige indtil min datter kommer snigende med sin externe disk.

Det lyder mærkeligt, på datterens PC, den der var til salg i Aldi i
sidste uge er der USB mus, USB tastur, USB skanner, USB kortlæser, USB
hub og sommetider kommer jeg snigende med min USB pen, det virker fint
det hele.
Pico