Forskellige Logitech RF modtagere?
Fra : LR

Dato : 13-02-06 20:41

Hej

Jeg har et Logitech Desktop 510 sæt, som jeg vil splitte op i:

1) mus+remote på min MCE PC.
2) keyboard på min laptop

Jeg anvender den originale 510 RF modtager på MCE PC og det virker ok.

Jeg har 2 andre Logitech RF mouse sæt, hvor jeg forsøger at anvende
modtageren fra, til 510 keyboarded, men uden success. Jeg anvender seneste
setpoint sw, og vælger at installere til både mus+keyboard.

Skal man virkelig have den modtager som hører til 510 sættet for at få
skidtet til at virke?

mvh Lars

Fra : Søren Nielsen

Dato : 13-02-06 22:06

LR wrote:

> Skal man virkelig have den modtager som hører til 510 sættet for at få
> skidtet til at virke?
>
> mvh Lars

Højst sandsynligt, ja. Jeg har også flere trådløse Logitech-produkter og her
virker de også kun til de originale modtagere. Men jeg vil da ikke udelukke,
at man godt kan finde produkter, der passer til den samme modtager.

Søren

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 14-02-06 10:54

> [...]
udelukke,
> at man godt kan finde produkter, der passer til den samme modtager.

Gad vide om man kan købe dem løst? Har studeret Logitechs support side men
ikke lige fundet noget.

mvh Lars