Switchboks til printer (parallel)
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 12-02-06 14:36

Hej,

Jeg sidder og leder på EDBpriser efter en switchboks, så der kan
kobles to printere, som kun har parallelstik (LPT), til en enkelt
computer med Win98 installeret.

Vil følgende boks kunne klare det:
<http://www.zitech.dk/product/details.aspx?SKU=980096&campaignid=16>
og vil den virkelig kunne gøre det hele automagisk?
Det ville jo da være rart, hvis man kunne undgå at skulle trykke
eller dreje på en knap på boksen for at skifte imellem de to printere.

--
Hilsen
Madsen

Fra : JJ

Dato : 12-02-06 17:00

"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Det ville jo da være rart, hvis man kunne undgå at skulle trykke
> eller dreje på en knap på boksen for at skifte imellem de to printere.

Ja den kan fint skifte imellem 2 printer, du kan læse mere om den her.
http://www.aten.com/products/productItem.php?pcid=20050107104648001&psid=20050117105051002&pid=20050224114114005

JJ

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 12-02-06 17:44

JJ skrev:

> Ja den kan fint skifte imellem 2 printer

Det lyder godt. Tak for svaret.

--
Hilsen
Madsen