Gode/dårlige erfaringer med ekstra HD cont~
Fra : Henning Lund

Dato : 11-02-06 23:03

Kan det passe det sløver maskinen når sådan en er monteret, jeg har en
Ultra 66 controller i hvor der sidder en enkelt disk på, men jeg synes
jeg kan mærke en rimelig stor forskel om den er på eller ej.
Kan det evt være strømmen der belastes for hårdt med den ekstra
controller og HD eller er det bare en ide jeg har fået?
Maskinen er en bette Kinetiz K7B med Duron 1300 MHZ

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 12-02-06 19:37

Henning Lund wrote:
> Kan det passe det sløver maskinen når sådan en er monteret

Det burde det ikke gøre, det eneste jeg mærker til min er den
ekstra initialisering under opstarten.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Henning Lund

Dato : 12-02-06 19:55

Mikael Nørrelund Andersen <noerrelund@pc.dk> skrev:

> Det burde det ikke gøre, det eneste jeg mærker til min er den
> ekstra initialisering under opstarten.

Så er det nok en ide jeg har, men opstarten vil jeg give dig ret i
sløves.