Printer, til printbare CD-mediet
Fra : Futte

Dato : 11-02-06 11:30

Hejsa
Er der nogen i dette forum, der kender noget til ovennævnte type printere.

Jeg står og skal købe ny printer og vil gerne investere i sådan en, så jeg
vil gerne vide, hvor man evt. kan læse mere om hvilken een der er det bedste
køb.

Andre bemærkninger/erfaringer til emnet modtages gerne.

mvh Palle

Fra : Hagar

Dato : 11-02-06 12:45

"Futte" <huaFJERN@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bedste
> køb.
>
> Andre bemærkninger/erfaringer til emnet modtages gerne.

Vi er en del her i gruppen der har købt en Canon IP4000, men den kan ikke
købes mere, men afløseren som hedder IP4200 gør det ganske fornuftigt

Hagar

Fra : Futte

Dato : 11-02-06 14:00

Tak for det Hagar

Har lige nær-studeret den, så sådan en køber jeg

Ved du forresten om der findes nyere tests af medier, end denne her:
http://www.recordere.dk/artikler/anmeldelser.asp?content=http://www.recordere.dk/artikler/anmviewer.asp?a=339&z=1
hvor der "tilfældigvis" er testet med en Canon printer.

Jeg/vi køber normalt div. medier hos www.nierle.dk (trods .dk er det dog i
tyskland)
og er der nogle af disse skrivbare medier der er ok?
http://www.nierle1.com/s01.php?sid=PG003144939280055223280055223280&cur=dkr&sp=dk&ag=1&pp=sucheaug&aug=7&augn=CD-R+Printbar

Og undskyld mig hvis disse spørgsmål ligger udenfor denne NG's
emneområde.....

mvh Palle

Ps. Og nu skal jeg igang med at se, hvor denne printer kan købes billigst i
Århus og omegn

Forresten så er der en anden Cannon IP4200 på samme side i www.edbpriser.dk
nemlig denne:
Nøjagtig mage til og med samme data..... men den er bare ca. kr.150 dyrere
???

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-02-06 14:07

Futte wrote:
> og er der nogle af disse skrivbare medier der er ok?
> http://www.nierle1.com/s01.php?sid=PG003144939280055223280055223280&cur=dkr&sp=dk&ag=1&pp=sucheaug&aug=7&augn=CD-R+Printbar

Disse er rigtig gode:
http://www.nierle1.com/s01.php?sid=PG003146233294322962943229629432&cur=dkr&sp=dk&ag=1&pp=aa&bnr=2650

Vil du være rar lige at læse dette link:

Det er jo weekend :)

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Hagar

Dato : 11-02-06 15:22

> [...]
> nemlig denne:
> Nøjagtig mage til og med samme data..... men den er bare ca. kr.150 dyrere

Jeg går ikke så meget op i test, jeg køber hvad der er billigt, og
printbart, og så kører det. Jeg har ikke det store behov for mange skiver,
så det er kun mig der skal se det

Hagar

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 12-02-06 01:26

> [...]
> tyskland)
> og er der nogle af disse skrivbare medier der er ok?

Hvis det er alm. printbare cdr, så har jeg købt datawrite hos dem, og de
virker fortrinligt.

Kurt

Fra : Johnny Andersen

Dato : 11-02-06 23:23

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vi er en del her i gruppen der har købt en Canon IP4000, men den kan ikke
> købes mere, men afløseren som hedder IP4200 gør det ganske fornuftigt

Du skal lige være ops. på at du ikke kan få kopi patroner til en IP4200. Jeg
købte min IP4000 brugt til næsten ny pris - men kopi patroner koster kun ca.
9 kr. i super kvalitet (kan ikke se forskel)

/Johnny

Fra : Futte

Dato : 12-02-06 09:50

Jeg har fået noget at tænke over og og er blevet en del klogere, så jeg
takker jer allesammen for hjælpen

Mvh Palle

Fra : Nick

Dato : 12-02-06 16:03

"Johnny Andersen" skrev i en meddelelse

> Du skal lige være ops. på at du ikke kan få kopi patroner til en IP4200.
> Jeg købte min IP4000 brugt til næsten ny pris - men kopi patroner koster
> kun ca. 9 kr. i super kvalitet (kan ikke se forskel)

Man kan godt se forskel, hvis man skriver ud på fotopapir. Men drejer det
sig om printbare medier, er der ingen forskel.

Iøvrigt er der uoriginale patroner på vej til iP4200 - primo marts måned,
siger de kloge.

/Nick