Min Logitech Mx 700 blinker helt vildt
Fra : Holst

Dato : 11-02-06 09:16

Jeg tror, dette er den mest rigtige gruppe til mit spørgsmål.

Jeg har en Logitech Mx700 trådløs mus, og den er jeg rigtig glad for.

Indimellem begynder den at blinke rødt, og så smider jeg den i
ladestationen, hvor den så begynder at blinke grønt, indtil den er opladet.

Nu blinker den igen rødt, men når jeg smider den i ladestationen,
fortsætter den med at blinke rødt - blot meget hurtigere.

Jeg kan naturligvis ikke finde nogen manual, og deres hjemmeside har
ikke været til nogen hjælp.

Hvad betyder det, at den røde diode blinker hurtigt, når musen er
anbragt i ladestationen?

Skal batterierne udskiftes helt? Den er to år gammel, og det er
batterierne også.

Fra : Max

Dato : 11-02-06 09:41

Hej Holst

> Jeg kan naturligvis ikke finde nogen manual, og deres hjemmeside har
> ikke været til nogen hjælp.

Oplysninger på deres hjemmeside, som faktisk er let at finde, siger at
batterierne skal skiftes.

Mvh Max

Fra : Holst

Dato : 11-02-06 09:49

Max wrote:

> Oplysninger på deres hjemmeside, som faktisk er let at finde, siger at
> batterierne skal skiftes.

Tænkte det nok! Tak skal du have. Gider du ikke fortælle mig, hvordan du
fandt informationen, for jeg brugte en masse tid på logitech.com uden
succes.

Fra : Max

Dato : 11-02-06 10:22

Hej

> Tænkte det nok! Tak skal du have. Gider du ikke fortælle mig, hvordan
> du fandt informationen, for jeg brugte en masse tid på logitech.com
> uden succes.

Du vælger "Support" - "Product Support" - Klikker på billedet
af musen og læser spørsmålet i linie 11.

Mvh Max