Ekstern USB HD?
Fra : Brizz

Dato : 10-02-06 23:55

Den står jo i et kabinet som har et par fødder så disken står på
højkant. Er det egentlig bedst den står på højkant eller den ligger ned?

--
Mvh Brian
www.fotob.dk

Fra : Max

Dato : 11-02-06 00:23

Hej

> Den står jo i et kabinet som har et par fødder så disken står på
> højkant. Er det egentlig bedst den står på højkant eller den ligger
> ned?

Ja.

Mvh Max

Fra : Henrik Weigelt

Dato : 11-02-06 01:36

Brizz skrev:
> Den står jo i et kabinet som har et par fødder så disken står på
> højkant. Er det egentlig bedst den står på højkant eller den ligger ned?

Jeg har en der bedre kan komme af med varmen hvis den står op - og en
kold harddisk er en glad harddisk :) Desuden larmer min en smule mindre
stående pga. mindre overførsel af vibrationer til underlaget.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 14-02-06 21:31

Henrik Weigelt wrote:

> Jeg har en der bedre kan komme af med varmen hvis den står op - og en
> kold harddisk er en glad harddisk :) Desuden larmer min en smule mindre
> stående pga. mindre overførsel af vibrationer til underlaget.

Ulempen er at den kan vælte og slå sig.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.