Fujitsu/Siemens Scaleo L Edition-P
Fra : Autocadster

Dato : 08-02-06 20:53

Hvor finder man drivere til denne maskine (Fujitsu/Siemens Scaleo L
Edition-P) den har serie nummer "YSSE048924"

--
Autocadster

Fra : Lasse Jensen

Dato : 08-02-06 21:00

Autocadster wrote:

> Hvor finder man drivere til denne maskine (Fujitsu/Siemens Scaleo L
> Edition-P) den har serie nummer "YSSE048924"

Fujitsu-Siemens hjemmeside. Det er hvertfald det første sted jeg ville
kigge.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-02-06 21:20

Lasse Jensen wrote:

> Fujitsu-Siemens hjemmeside. Det er hvertfald det første sted
> jeg ville kigge.

Nemlig ja, http://www.fujitsu-siemens.dk/support/downloads.html
tast 'scaleo l' i søgefeltet og på den nye side indsætter du
serienummeret...

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Autocadster

Dato : 09-02-06 00:52

Mikael Nørrelund Andersen tastede følgende i

> Nemlig ja, http://www.fujitsu-siemens.dk/support/downloads.html
> tast 'scaleo l' i søgefeltet og på den nye side indsætter du
> serienummeret...

Har jeg selvfølgelig prøvet men det vil ikke virke.... mangler driver til
grafikkortet

--
Autocadster