PCI Tv kort hakker
Fra : sharky

Dato : 08-02-06 00:26

Hej,

Når jeg ser en tv udsendelse med mit hauppauge pvr250 fungerer det fint
indtil jeg måske vil se på en hjemmeside imens, dvs. multitaske. Når jeg så
vender tilbage til tv hakker det og lyden kan også hakke.

Jeg havde ingen problemer med mit gamle system

Barton 2500, 1 GB ram og 6800gt.

Jeg har lige opgraderet til:

Asrock 939dual sata2
athlon64 3200+ venice
2x1 gb dual channel ram
inno3d 7800gt

Jeg har prøvet at flytte mit tv kort til et andet pci slot. Det hjælper
lidt, men ikke helt. Jeg har tænkt på om det måske hjælper med et eksternt
tv kort til usb? f.eks. hauppauges med hardware encoder? Så kører tv kortet
da i hvert fald ikke pci og bruger vel så ikke ressourcer som grafikkort
åbenbart sluger det hele af til tider?

På forhånd tak.