Optage til videofiler med webcam ?
Fra : Nielsen

Dato : 06-02-06 20:24

Et totalt nybegynderspørgsmål mht. webcams:

Kan jeg jeg optage videofiler med et webcam, altså så at det jeg filmer
bliver til en videofil a al *.avi, *.mp4 ??

- Jakob

Fra : Ulrik Martinsson

Dato : 06-02-06 21:09

Tror bare den laver det til en normal ukomprimeret .Avi fil...

Men tjek din software ud du fik med... måske kan det komprimere det lidt.

--
De Venligste Hilsner
Ulrik Martinsson

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-02-06 22:05

Nielsen wrote:
> Kan jeg jeg optage videofiler med et webcam, altså så at det
> jeg filmer bliver til en videofil a al *.avi, *.mp4 ??

Mit Creative NX Ultra capture i AVI DivX 5 formatet.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund