Anbefaling af trådløst tasttatur og
Fra : Ole Stigaard

Dato : 06-02-06 12:41

Hej gruppe,
jeg er på udkig efter et trådløst tastatur og mus i en god kvalitet. Mit
budget er i omegnen af 600-700 kr. og jeg mangler nogle anbefalinger. Kan
I hjælpe mig med nogle?

Mvh Ole

Fra : Søren Blom

Dato : 06-02-06 16:11

"Ole Stigaard" <spam1@stigaard.net> skrev
> jeg er på udkig efter et trådløst tastatur og mus i en god kvalitet. Mit
> budget er i omegnen af 600-700 kr. og jeg mangler nogle anbefalinger. Kan
> I hjælpe mig med nogle?

Det kan jo næsten siges med eet ord Logitech. Der findes ikke noget bedre
end Logitech, personligt bruger jeg Cordless Click plus mus
(http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=52041) og et Cordless
keyboard
(http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/DK/DA,CRID=2162,CONTENTID=8773
)det er dog et helt sæt, men jeg har skiftet musen ud da den ikke kunne
tåle en tur med den yngste
Men generelt vil jeg sige at Logitech nok er det bedste man kan få, det er
så et smag og behov spørgsmål der afgør hvad man skal købe.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 07-02-06 12:22

On Mon, 06 Feb 2006 12:40:41 +0100, "Ole Stigaard"
<spam1@stigaard.net> wrote:

>jeg er på udkig efter et trådløst tastatur og mus i en god kvalitet. Mit
>budget er i omegnen af 600-700 kr. og jeg mangler nogle anbefalinger. Kan

Selv bruger jeg med stor fornøjelse Logitech Cordless Desktop Express
med tilhørende Cordless Optical Mouse - Samlet pris 250 - 300 kroner.