ALDI Pc på onsdag
Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 04-02-06 19:57

http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_06/OFF01.HTM
Overvejer deres tilbud.
Jeg har bare ikke megen ide til on board
grafik, så jeg ville godt på forhånd prøve
at finde ud af udviddelsesmuligheder.
(Klart der skal mere ram i, og også gerne
en extra HDD.)
Er der mon nogen herinde der ligger inde
med viden om hvad der er af ledige slots
på MBO i denne maskine??
Jeg så jo gerne at der er PCI-express til
et nyt grafikkort, meeeeen AGP kan også
bruges.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam dot dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-06 00:20

"Andersen (3650)" <virkerikke@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med viden om hvad der er af ledige slots
> på MBO i denne maskine??
> Jeg så jo gerne at der er PCI-express til

Jeg vil holde en halv spegesild på, at det er agp-slot der sitter i den, og
alt mellem 2 og 5 "gammeldaws" pci-slots. De plejer gerne at bruge oem msi
bundkort .

mvh
Ebbe

Fra : Hans

Dato : 05-02-06 03:26

Ebbe [7000] wrote:

> Jeg vil holde en halv spegesild på, at det er agp-slot der sitter i
> den, og alt mellem 2 og 5 "gammeldaws" pci-slots. De plejer gerne at
> bruge oem msi bundkort .

Med DDR2 ram? Den holder ikke.

En Celeron D 346 er med LGA775 sokkel, og kombinationen med DDR2 har jeg
ikke set med AGP.

Om der så er et PCI-E grafikslot er en helt anden sag.

Hans

Fra : Henning

Dato : 05-02-06 03:54

>Jeg vil holde en halv spegesild på, at det er agp-slot der sitter i den, og
>alt mellem 2 og 5 "gammeldaws" pci-slots. De plejer gerne at bruge oem msi
>bundkort .

Korrekt - ifølge
http://www.aldi-sued.de/product_special/product_61.html
"S3 Graphics Unichrome™ PRO IGP on board
+ zusätzlichem AGP Steckplatz "

--
Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 05-02-06 08:28

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse

> Korrekt - ifølge
> http://www.aldi-sued.de/product_special/product_61.html
> "S3 Graphics UnichromeT PRO IGP on board
> + zusätzlichem AGP Steckplatz "

Takker mange gange. Så kan jeg jo fortsætte med mit
nuværende grafikkort.

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 05-02-06 10:23

"Andersen \(3650\)" <virkerikke@nospam.dk> den 4. februar 2006 kl. 19:57
+0100 skrev:
>http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_06/OFF01.HTM

De skriver: "Forberedt for digitalt tv (DVB-T)" - er der nogen, der har en
idé om, hvad det betyder? Er der DVB-T-tuner indbygget eller er det bare
noget salgs-gas?

Mange hilsner

Kasper Hyllested
www.hyllested.net

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 05-02-06 12:56

> [...]
> med viden om hvad der er af ledige slots
> på MBO i denne maskine??
> Jeg så jo gerne at der er PCI-express til

Kabinettypen har plads til 4 udvidelses kort, det er nok et PCI-E eller AGP
slot og 3 PCI slot, hvor TV kortet sidder i det ene og de 2 er tomme. Sådan
plejer det at være.
Jeg synes iøvrigt ikke at det er et godt tilbud - den Medion P4 3,4 GHz jeg
skriver dette på fåes for 5000 i TDC butikkerne og det er da et godt tilbud.

Jeg har fået plads til 2 DVD DL brændere, diskettedrev, 4 x 250 GB
Harddiske, Videoredigeringskort og lidt andet sjov i min, så
udvidelsesmulighederne er til stede selv om der ikke er for meget plads i
kabinettet.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 05-02-06 13:41

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en
meddelelse news:43e5e7e0$0$99996$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Jeg synes iøvrigt ikke at det er et godt tilbud - den Medion P4
> 3,4 GHz jeg skriver dette på fåes for 5000 i TDC butikkerne og
> det er da et godt tilbud.

Link, please.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 05-02-06 15:14

www.tdc.dk

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 05-02-06 17:56

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en
meddelelse news:43e6080b$0$171$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> "Andersen (3650)" <virkerikke@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> www.tdc.dk

Ja den havde jeg regnet ud.
Der er umiddelbart ingen Medion at finde i
deres onlineshop og der var heller ingen i
deres reklame for den forgangne uge.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-02-06 14:48

"Andersen (3650)" <virkerikke@nospam.dk> skrev

> Der er umiddelbart ingen Medion at finde i
> deres onlineshop og der var heller ingen i
> deres reklame for den forgangne uge.

Der er ikke flere tilbage. Jeg var heldig at få to, og Michael fik
tilsyneladende den allersidste. Men ellers er det en fed maskine.

Claus