Dynamisk disk
Fra : bos

Dato : 04-02-06 16:23

Hej
Har fået ny HD.: Maxtor 250GB.
Var lidt hurtig da jeg instalerede, så nu står den som: Simpel Dynamisk
Disk. Det virker godt nok, men det var egentlig meningen at det skulle være
en grundlæggende disk.Som jeg kan partitionere.
Kan man lave den om til en grundlæggende disk.?
Bo

Fra : Hans

Dato : 04-02-06 17:08

bos wrote:
> [...]
> det skulle være en grundlæggende disk.Som jeg kan partitionere.
> Kan man lave den om til en grundlæggende disk.?

Ikke uden at miste de data som ligger på den. Der er ikke andet end at
begynde forfra.

Hans

Fra : bos

Dato : 04-02-06 17:11

> Ikke uden at miste de data som ligger på den. Der er ikke andet end at
> begynde forfra.
>
> Hans
>
> Vil det sige at jeg skal slette den fra computeren og så installere den
> igen.??
Bo

Fra : Hans

Dato : 04-02-06 17:21

bos wrote:
> "Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse

> Bo

Jeps.

Hans

Fra : bos

Dato : 04-02-06 17:48

> Jeps.
>
> Hans
>
>Så enkelt er det vist ikke. !
Jeg slettede den i enhedshåndtering og genstartede.
Nu står den der bare igen som 250GB (E) Simpel Dynamisk disk.
Bo

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 04-02-06 18:55

"bos" <bokrag@mailnot.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg slettede den i enhedshåndtering og genstartede.
> Nu står den der bare igen som 250GB (E) Simpel Dynamisk disk.

Det er ikke i enhedshåndteringen du skal gøre det. Du skal i
diskhåndteringen og så slette hver enkelt del på den (hvis der er flere) så
den er tom.
Derefter formatterer du den igen, med de partitioner du vil have.
Alle data går tabt.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : bos

Dato : 04-02-06 19:21

"Henrik Stavnshøj" <hesta@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så den er tom.
> Derefter formatterer du den igen, med de partitioner du vil have.

Takker mange gange.!
Bo