Anbefaling af headset
Fra : Martin Schou

Dato : 01-02-06 19:52

Hejsa
Vil gerne have anbefalinger på EKSTREMT komfortable headsets.
Jeg har prøvet sennheiser PC150 og det stank. Fik meget ondt i mine ører af
det.
Komforten er vigtigere end lyden så længe lyden er brugbar. Og det er
ligemeget om det er til 1 eller 2 ører.
Venlig Hilsen Martin

Fra : Flemming Joensson (8~

Dato : 02-02-06 19:46

"Martin Schou" <no@spam.nu> wrote in

> [...]
> ører af det.
> Komforten er vigtigere end lyden så længe lyden er brugbar. Og det er

Jeg synes også PC-150 sad ringe - så jeg prøvede PC-160 SK og det var
straks en anden historie :). Jeg har ikke prøvet PC-160 men tror nok de
ligner lidt i udformningen - så det kan godt være de sidder lige så godt.

/flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : TGSC

Dato : 02-02-06 22:51

Jeg har ikke prøvet nogen headsets, men jeg har et sæt AKG K-66
hovedtelefoner som "forsvinder" når jeg har dem på, og de dæmper
godt. Jeg måtte lede længe for at finde hovedtelefoner der både er
komfortable og lyder godt. Jeg synes de lyder bedre end Sennheiser til
500kr.
AKG laver også headsets, se EDBpriser og www.akg.com

Fra : Max

Dato : 03-02-06 08:04

Hej Martin

> Komforten er vigtigere end lyden så længe lyden er brugbar. Og det er
> ligemeget om det er til 1 eller 2 ører.

Min søn spiller i mange timer med disse

http://www.getmore.dk/default.asp?edbpriser=980230-0914

Mvh Max

Fra : Hagar

Dato : 03-02-06 10:38

"Martin Schou" <no@spam.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
> af det.
> Komforten er vigtigere end lyden så længe lyden er brugbar. Og det er

De her
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/US/EN,CRID=103,CONTENTID=10012
sidder formidabelt

Hagar