hvilket grafikkort
Fra : netven@hotmail.com

Dato : 01-02-06 12:55

Hej
Jeg er kommet lidt i trivel hvilket der er det bedste.

256MB DDR3 GEFORCE 7800GT, TVOUT, HDTV eller
Radeon X1800XL 256DDR3

på forhånd tak
Jan

Fra : Kim

Dato : 01-02-06 14:35

On 1 Feb 2006 03:54:46 -0800, netven@hotmail.com wrote:

>Jeg er kommet lidt i trivel hvilket der er det bedste.

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.grafikkort

fut : dk.admin.netikette

--
Kim

Fra : Ulrik Martinsson

Dato : 01-02-06 17:33

Se på kortet hvis du ikke har noget under dit systemhardware...
Det skulle meget gerne stå med stor fed skrift på selve kortet

Ulrik Martinsson

Fra : Martin Sørensen

Dato : 01-02-06 17:52

> Se på kortet hvis du ikke har noget under dit systemhardware...
> Det skulle meget gerne stå med stor fed skrift på selve kortet

Hvad svarer du på?

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Ulrik Martinsson

Dato : 01-02-06 18:04

Hahaha... Læste lige beskeden meget forkert...

Jeg ville klart forslå Radeon...

Ulrik Martinsson