Andet multimedie
Quarkshow
Fra : Studio Smalbro

Dato : 01-03-06 12:58

nogen der skal til Quarkshowet på torsdag? For at se om det vil lykkes dem
at holde næsen oven vande...

Kh
Bjørn

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 02-03-06 19:04

Studio Smalbro skrev:

> nogen der skal til Quarkshowet på torsdag? For at se om det vil
> lykkes dem at holde næsen oven vande...

Quark? Hvad er det nu lige, det er? ;)

--
Hilsen
Madsen

Fra : Studio Smalbro

Dato : 03-03-06 00:57

Uh... Quark er godt! Quark afholdt et lille show i går torsdag på Radisson i
København, hvor de demonstrerede den kommende Quark 7, og det ser nu faktisk
ganske godt ud. De har ryddet en del op i den kummerlige pdf-eksport, fået
lavet noget ordentligt preview med nogle ret smarte detaljer med delbare
skærme, indkorporeret transparens og unicode. Der er også blevet plads til
noget intern validering af jobs der peger hen i retning af noget rent xml.
Det rystede mig i hvertfald - lidt - i min tro på at Qark blot var Titanic
på vej ned med Fred Ebrahimi som en stærkt ældet diCaprio. Men prisen for en
upgrade ville de desværre ikke ud med....

Kh
Bjørn