Andet multimedie
bentjuul 3670
Børnekørekort
Fra : Argh

Dato : 27-02-06 17:25

....ja ja jeg er så blevet udnævnt til at være ham der kan fabrikere kørekort
til ungerne i børnehaven når der har cyklet igennem en bane. Har I ikke
nogle tips til hvordan jeg gør? Findes der ikke nogle "skabeloner" på nettet
man kan bruge?

Tak for hjælpen
Aa

Fra : Steen

Dato : 27-02-06 23:39

"Argh" <ohhhh@ohh.dk> wrote in message
> [...]
> til ungerne i børnehaven når der har cyklet igennem en bane. Har I ikke
> nogle tips til hvordan jeg gør? Findes der ikke nogle "skabeloner" på

Hvilke programmer og kendskab til design har du ?

Word
Indsæt et billede af en cykel og/eller et billede af børnehaven
Tag evt. et billede af de små poder så de kan få deres eget billede på
diplomet
Placer en tekst i en tekstboks
evt. en ramme omkring

Se eksempler ved at søge på "diploma" via www.google.dk

Publisher
Her er en del skabeloner der er lige til at gå til

Photoshop og Indesign
inspiration findes på www.art.com
søg på bicycle i søgefeltet

Held og lykke
Steen

--
http://www.gral.dk
links for photoshop entutiaster

Fra : Kolle

Dato : 28-02-06 11:44

for ca. 1½ år siden fik havde jeg samme opgave og jeg lavede nogle i
photoshop.
De fik så en gang laminat ud over, og alle ungerne har den da i dag sit
kørekort på når de cykler uden på vejen.

måske du kan få ide ved se se dem. : http://www.davk.dk/bla/cykelkort.jpg

mvh
MK
www.davk.dk - Videoredigering for ALLE

Fra : Niels

Dato : 01-03-06 23:48

Prøv den jeg har lagt i dk.binaer under børnekørekort.
Niels

Fra : Argh

Dato : 02-03-06 22:27

"Niels" <ikke@dennegang.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv den jeg har lagt i dk.binaer under børnekørekort.
> Niels

Suverææænt
thx mate