Andet multimedie
bentjuul 3670
Billedfremviser
Fra : Webpoint

Dato : 23-02-06 19:41

Hej

Min datter er vild med at sidde og kikke vores billeder igennem på
computeren.

Jeg er til gengæld ikke så vild med at hun kan flytte, ændre eller slette
dem.

Findes der et billedfremvisningsprogram, som kun kan fremvise - ikke noget
som helst andet ?

Kim

Fra : scn

Dato : 23-02-06 22:30

"Webpoint" <info@default.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dem.
>
> Findes der et billedfremvisningsprogram, som kun kan fremvise - ikke noget

Hej Kim
Kan du ikke lægge dem ud på en CD ?

Hilsen
Søren

Fra : Webpoint

Dato : 25-02-06 11:36

Kniber !

Der er mere en 12 gb

Men jeg kunne jo naturligvis sortere imellem dem.

Kim

Fra : scn

Dato : 25-02-06 12:14

"Webpoint" <info@default.com> skrev i en meddelelse
> Kniber !
>
> Der er mere en 12 gb
>
> Men jeg kunne jo naturligvis sortere imellem dem.
>
> Kim

Windows billede og fax fremviser, kan kun fremvise billeder!

Hilsen Søren

Fra : hcma

Dato : 25-02-06 12:25

"scn" <scn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Webpoint" <info@default.com> skrev i en meddelelse

> Windows billede og fax fremviser, kan kun fremvise billeder!
>
> Hilsen Søren

den kan altså også slette
vh
hcma