Re: N70 og MMC
Fra : Christopher Tracy

Dato : 05-03-06 21:38

Hey

Lars Ladingkaer wrote:
> Jeg tog det nye kort i brug, ved at kopiere alt indholdet fra det
> gamle 64 MB kort over på en PC først, og derefter videre over på det
> nye kort. Så det nye kort fik præcis samme folder-struktur og filer
> som det gamle (husk at tage hidden files med). Og så tog telefonen
> bare imod det uden vrøvl, og memory status skriver at det er et 1GB
> kort.

Kunne det gøres ved, at kopiere indholdet fra 64MB kortet over på PC'en
først (med kortet i telefonen), og detefter skiftet kortet til 1GB kortet,
og kopiere fra PC, til det nye 1GB kort ?

--
/C.T.

May U Live 2 C the Dawn

Fra : Christopher Tracy

Dato : 05-03-06 21:44

Hey igen...

Christopher Tracy wrote:
> [...]
> PC'en først (med kortet i telefonen), og detefter skiftet kortet til
> 1GB kortet, og kopiere fra PC, til det nye 1GB kort ?

Altså uden at bruge en "card-reader" ?!

--
/C.T.

May U Live 2 C the Dawn