udlejning af campingvogn
Fra : Filip

Dato : 04-03-06 14:01

Hej

Min bror vil gerne vide om der findes en hjemmeside på nettet hvor man kan
dele sin campingvogn i ferien. Jeg forestiller mig at der må findes et sted
hvor man kan sætte sin egen campingvogn til leje og så er der andre som kan
leje den, når man ikke selv benytter den. Min bror vil nemlig gerne leje en.

Filip

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-03-06 18:03

"Filip" <annonym@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan
> leje den, når man ikke selv benytter den. Min bror vil nemlig gerne leje

Bor du et sted med lokal avis, så prøve at efterlyse en der. En bekendt
gjorde det i lokalsprøjten, og han fik ca. 10 henvendelser fra private, som
gerne ville leje ud. Det var under halv pris i forhold til de
professionelle.

Kurt

Fra : Sten Bo

Dato : 04-03-06 20:04

I kan også kikke på www.campingdanmark.dk

http://www.campingdanmark.dk/pages/rubrik/annoncer.asp?subGroupGuid=2159

Fra : steen-h@post8.tele.d~

Dato : 04-03-06 19:59

Det er da også en fin løsning. Jeg udlejer selv, og havde for nogle
år siden ønske om at stille min hjemmeside til rådighed for private
der ville leje ud, men fik kun et par henvendelser, så det gik i sig
selv.
Din bror skal dog lige være opmærksom på sin forsikring. De fleste
selskaber tillader udlån til familie/venner, men så snart der kommer
penge med i spillet bliver det betragtet som erhvervsmæssig udlejning,
og det uanset om det så kun er for en weekend.
Bla vores gamle selskab TopDanmark hæver selvrisikoen fra 0kr til 7600
hvis man udlejer. Det billigste selskab vi har kunnet finde, som vil
acceptere udlejning er Trekroner/Codan

Men prøv evt at kontakte mig, da jeg så kan henvise overskydende
kunder

mvh
Steen
www.kloster-trailerudlejning.dk

Fra : Bent bundgaard Lause~

Dato : 05-03-06 07:43

Du kan gå på nettet under dba.dk og få en gratis annonce i den blå avis om
udlejning af cv eller hvis du er medlem af fdm også oprette gratis på deres
hjemmeside

Fra : Steen Larsen

Dato : 05-03-06 09:58

In news:44098f77$0$15792$14726298@news.sunsite.dk,
Filip <annonym@get2net.dk> typed:
> [...]
> findes et sted hvor man kan sætte sin egen campingvogn til leje og så
> er der andre som kan leje den, når man ikke selv benytter den. Min

Hej Filip

Der nogle muligheder her
http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=Web_Links&l_op=viewlink&cid=29.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : superpjok

Dato : 13-03-06 09:26

Her er en side, hvor der forhåbentligt kommer flere vogne til
Preben johansen

Fra : Tommy T

Dato : 13-03-06 17:16

"superpjok" <preben@johansen-dk.dk> skrev:
Her er en side, hvor der forhåbentligt kommer flere vogne til
Preben johansen

Flot side, kort og kontant....he he
Tommy T - Odense