rengøring af cv
Fra : Conni Heegård

Dato : 04-03-06 12:12

min cv på 18 år er blevet meget grøn,har stået under træer hele
vinteren,hvad skal den vaskes med og hvad bør jeg ellers gøre.jeg har hun
haft den et år,jeg aner intet om cv.

Fra : benny madsen

Dato : 04-03-06 12:23

du skal køre hen til en kamping forhandler og købe noget at vaske din vogn i
det fjerner også grønaljer hilsen benny

Fra : Jens

Dato : 05-03-06 13:41

"benny madsen" <bb.madsen@privat.invalid> skrev i en meddelelse
> du skal køre hen til en kamping forhandler og købe noget at vaske din vogn
> i det fjerner også grønaljer hilsen benny

Jeg har haft gode resultater med almindelig grundrens - det kan vist det
samme som det de sælger hos CV-forhandlerne, men koster ca. 1/3.

Hvis man orker at vokse vognen ind, bliver den meget meget lettere at
rengøre (om den totale arbejdestid er kortede ved jeg faktisk ikke, det
tager laaaaaang tid at vokse og polere en CV )

Mvh

Jens

Fra : Tournesol

Dato : 04-03-06 16:22

Hejsa

> min cv på 18 år er blevet meget grøn,har stået under træer hele
> vinteren,hvad skal den vaskes med og hvad bør jeg ellers gøre.jeg har hun
> haft den et år,jeg aner intet om cv.

Jeg fik engang et råd om at putte lidt alm maskin vanskepulver i vaske
vandet og det har virket fint på vores cv den blev pæn ren.

knus Henriette.

Fra : Skafte Jørgensen

Dato : 04-03-06 16:28

"Tournesol" <bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Jeg fik engang et råd om at putte lidt alm maskin vanskepulver i vaske
> vandet og det har virket fint på vores cv den blev pæn ren.
>
> knus Henriette.

Hejsa...

Drop al det dyre camping-vask - Jeg har brugt alm. Bio-Tex efterfulgt af
engang med
højtryksrenseren. Det er effektivt - Og skulle den blive lidt mat i lakken,
så engang autovoks,
men pas på du ikke polere lakken af.

Martin

Fra : Jørgen L.

Dato : 05-03-06 13:14

> [...]
> engang med
> højtryksrenseren. Det er effektivt - Og skulle den blive lidt mat i

Hej Martin og andre, PAS godt på med at bruge en højtryks renser, den
trykker vand ind i samlingerne, og den bliver utæt der.

Hilsen Jørgen

Fra : Skafte Jørgensen

Dato : 05-03-06 17:22

"Jørgen L." <Noemail@noemail.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Martin og andre, PAS godt på med at bruge en højtryks renser, den
> trykker vand ind i samlingerne, og den bliver utæt der.
>
> Hilsen Jørgen

Hejsa...

Ja, det er jeg godt klar over, men den er effektiv mod alger, specielt på de
vogne med den nuprede overflade.
Men ellers er det rigtigt, man skal på specielt ved vinduerammerne.

Martin

Fra : Campingstuff

Dato : 06-03-06 12:59

Hej

Ja pas på med højtryks renser, jeg gør det ikke mere..
Jeg brugte "gør det selv vasken" på vores tank i ved den med en børste og en
trykslange, den smule tryk det havde var nok til at fjerne noget
tætningsmasse ved den ene udluftning i taget.
vvh
hans jørgen

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 12-03-06 14:43

Hej Conni
Da nu vognen har den alder , vil jeg måske være lidt betænkelig ved at bruge
højtryks renser , ellers kan jeg ikke se problemet (selvfølgelig ikke med
fuld knald på).

Jeg vil anbefale dig et besøg på den nærmeste AUTO grossist`s
tilholdssted(Se i de store telefonbøger).
De har normalt sæbe til industri brug , d.v.s til erhvervs køretøjer og
formodenlig også ordenlige børster som skal til.
Det kan godt være produkterne er lidt dyre end andre steder - men jeg tror
du sparer dig selv for mange gange vask !
God fornøjelse....

Kim

Fra : Jette

Dato : 17-03-06 18:05

Til at forebygge alger og sorte striber kan man give den nanoforsegling. Det
virker rigtig godt. Vi gav vores det i efteråret og den står lige så ren som
i efteråret. vh. Jette
www.stay-clean.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 17-03-06 18:59

"Jette" <sussex25@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Til at forebygge alger og sorte striber kan man give den nanoforsegling.
> Det virker rigtig godt. Vi gav vores det i efteråret og den står lige så
> ren som i efteråret. vh. Jette
> www.stay-clean.dk

Du spammer - du er medindehaver af forretningen, som sælger dette alt alt
alt for dyre produkt!

Læser man nærmere på din side, så finder man at du overtræder købeloven på
flere punkter:

"Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra
Stay Clean Denmark. Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er
indgået
andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og Stay Clean Denmark. Ved køb
af varer accepterer du salgsbetingelserne."

Du kan ikke stille en forbruger ringere end købeloven. Det forsøger du!

"Reklamation
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Stay Clean, skal påberåbes i
rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen, dvs. 14 dage beregnet fra
modtagelsen. Det er din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan
fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt
rette henvendelse til Stay Clean Denmark. Du kan som udgangspunkt kun klage
over fejl, der viser sig senest et år efter du har fået varen leveret."

Fejl og mangler kan rapporteres op til 2 måneder efter at forbrugeren har
opdaget dem - ikke 14 dage som du forsøger dig på. Og ved returnering inden
14 dage behøver man ikke at opgive nogen grund til returneringen. Man kan
som udgangspunkt - som købeloven ganske rigtigt anfører - klage op til 2 år
efter man har fået varen og ikke et år, som du forsøger at indføre.

"Fortrydelsesret
Stay Clean Denmark yder 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du
modtager
dine varer. Hvis du fortryder et køb, sender du bare varen retur uåbnet, og
i samme stand og mængde, som du modtog den. Du skal selv afholde de
omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Herefter returnerer
vi dine penge, fratrukket evt. fragt, til din konto i løbet af få dage."

Købeloven skriver at man skal returnere varen i væsentlig samme stand og
mængde som den er modtaget. Det betyder bl.a. at original emballage ikke
behøver være til stede og køber skal _ikke_ selv afholde de omkostninger der
er forbundet med at returnere varen hvis man fortryder et køb. Dvs. køber
skal også have fragt returneret. Dette gælder også ved reklamationer.

Det er en OM´er.

Jeg har en magnet til at anbringe på brændstofslangen der får bilen til at
køre 50% længere på literen. Den kan du få i bytte på den 250 ml dåse til
600,- kr. (2.400 kr. pr. liter!!!) :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Sten Bo

Dato : 18-03-06 00:17

,>
> Det er en OM´er.
>
> Jeg har en magnet til at anbringe på brændstofslangen der får bilen til at
> køre 50% længere på literen. ,
> Per, Esbjerg

Per... Hvorfor tror du egentlig at benzindimsen ikke virker. Din
negativitet gør det dømt til at mislykkes.

Her begyndte bekendte i efteråret på et hold for at lære aura læsning og
læsning af deltagernes fortid og fremtid.

Det foregår med dæmpet new age musik - med lukkede øjne efter lidt
meditation og under stor koncentration.

Der kan suppleres med strygninger eller velsignelser, hænderne holdes over
hovederne på hinanden, men uden direkte berøringer.

Man har efter sigende ramt utrolig rigtigt flere gange. (Samme hold samlet
nu 15 x) - ved uklarheder fortolker man i fællesskab med hinanden og
instruktørparret, der selv har lært teknikken af andre følsomme. Det har
ofte karakter af drømmetydninger med symboler fra det - eller man
visualisere tingene i enten malerier eller ligefrem tegneserier på medbragt
blok. Hvad har vi her - det må være dengang!

Koster 250 kr. pr. person pr gang for seancer af ca. 1½ times varighed.

Jeg har overværet et 2 timers husbesøg inklusiv kaffe og brød - af kr. 800
hvor man søgte ikke overgåede ånder - og bad et par ondsindede gespenster
forføje sig. Vig bort osv. Seriøs stemme. jeres seng står fint her. Og
her var der en der hængte sig i 1932, det er ham der forstyrrer hestene! Man
havde også en mening om farverne på væggene.

***

Beskrivelsen er helt reelt og foregår ca. 3 aftener om ugen, hver sit hold.
Parret der har den lille hobby er folkeskolelærere - og man har bedt dem om
ikke at kontakte deres arbejdsgiver, idet aktiviteten vil skabe
misforståelser og splid i lærergr.. og møde manglende forståelse i
forvaltning.
På mit (pinlige men glat klarede) spørgsmål om der aldrig var opståede
problemer svagt funderede, folk ude af balance der netop havde mistet
familiemedlemmer osv., bare et svar om at man altid var omhyggelige med ikke
at gi folk falske forhåbninger og altid var til rådighed med trøst og flere
samtaler.

Jeg tar her ikke stilling til nannos fortræffeligheder - vi skal
tilsyneladende bruge pengene til et eller andet for at være lykkelige.
Huset her købte for 25 år siden en støvsuger der ligner en kommunal
fejemaskine for ikke mindre end 8000. Ingen kritik af det, tak.

Fra : Ole Sørensen

Dato : 19-03-06 21:08

Klip en forfærdelig masse vås

Hej Steen Bo

????????????????????
Hvad i alverden mener du??????????????????????

det er hverken morsomt eller seriøst hvad du skriver!!!!!!!!!!

Ole

Fra : Sten Bo

Dato : 20-03-06 11:27

"Ole Sørensen (slet 11B8C)" <ole123@11B8Csoerensen.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:11427991270.335207072898939@dtext.news.tele.dk...
> Klip en forfærdelig masse vås
>
> Hej Steen Bo
>
> ????????????????????
> Hvad i alverden mener du??????????????????????
>
> det er hverken morsomt eller seriøst hvad du skriver!!!!!!!!!!
>
> --
> Med venlig hilsen
>
> Ole

Våss Overhovedet ikke. Dagens Danmark og Jo det er fuldstændig som det
opleves her og totalt seriøst og sandt. Og det var IKKE for at være morsom.
Mere en kommentar til hvad folk bruger penge på.

Men det har intet med camping at gøre og er derfor uden relevans her.
Beklager.