Kroatien
Fra : Ninna Knudsen

Dato : 04-03-06 10:30

Hej Gruppe.
Vi er fem voksne, 2 cv og et telt der overvejer en tur til Kroatien. Er der
nogen der har erfaring med pladser.
Skal man reservere hjemmefra?
Hvordan er priserne.
Hilsen NPK

Fra : Søren

Dato : 06-03-06 13:10

> Hej Gruppe.
> Vi er fem voksne, 2 cv og et telt der overvejer en tur til Kroatien. Er
> der nogen der har erfaring med pladser.
> Skal man reservere hjemmefra?
prøv bare. Men i kan sikkert ikke få lov til at reservere en eller flere
bestemte
> Hvordan er priserne.
lidt billigere. Min fornemmelse siger 20-30 %

I skal regne med at der er meget mindre styr på pladsen end andre steder i
Europa.
Så i kan godt regne med at standarden og servicen på campingpladsen er
lavere end i resten af Europa.
Til gengæld er der et rigtig godt klima dernede. Men der kan komme uvejr om
natten så husk barduner.
Teltliggerne skal desuden huske på at det er klippegrund pløkkene skal
hamres ned i, så tag evt. en skruemaskine og et murbor med. Samt noget blødt
at ligge på.
Husk desuden at have CCI pas med ellers kommer i til at aflevere jeres
rigtige pas !!! Ikke så rart.
Og så skal i ikke regne med at kommer så hurtigt frem på vejene som i er
vant til.

Fra : Flemming Andresen

Dato : 20-04-06 21:08

Vi (2 voksne + 2 "børn") var i Kroatien sidste sommer , nærmere betegnet på
BI-VILLAGE ved Pula. Super plads med super service og renere end mange
pladser (læs servicebygninger) end herhjemme. Kan absolut anbefales både
pris- og oplevelsesmæssigt.

God fornøjelse

Hilsen Flemming