sælge ringetoner
Fra : Bjarne

Dato : 03-03-06 19:54

hey, jeg er med i et band som gerne vil sælge ringetoner fra vores
hjemmeside. Er der et firma som tilbyder den slags?

Fra : $vend

Dato : 11-03-06 14:22

Det er en større opgave, og kræver en go back-end i jeres system, eller en
go' partner. Se evt. på www.netsize.com. Held og lykke med det, men det er
ikke noget der bare lige kan gøres, hvis det skal kunne betales via
mobiltelefonen.
I kan evt. se på betaling via paypal.

Eller tilbyd ringetonen gratis til dem der vil have det, og se på det som
PR.

/$vend