Hvordan får jeg de Gamle Ng meddelser frem~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 03-03-06 09:35

Ja jeg hved sku ikke helt hver der er sket med mit outlook.
når jeg kikker i nydhedsgrupper kommer kun de nye frem.
alle de gamle er væk. dem kan jeg ikke se merer.
jeg bruger Cybercity som news.
kan jeg have pillet hved nået så den kun tage de nye og ikke de gamle mere.
og igår virket det også mærkligt.
er det mig eller er det cybercity der er ustabil

Thomas

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 03-03-06 10:04

Thomas Pedersen wrote:

> Ja jeg hved sku ikke helt hver der er sket med mit outlook.
> når jeg kikker i nydhedsgrupper kommer kun de nye frem.
> alle de gamle er væk. dem kan jeg ikke se merer.
> jeg bruger Cybercity som news.

Det er ikke dit program der fejler. Jeg har og Cybercity og jeg har haft
lignende problemer. Hos mig var det dog alle de gamle indlæg der kom
væltende ind.

> er det mig eller er det cybercity der er ustabil

Det er CC-serveren der kager i det.
Følg evt. med i news:cybercity.news eller nogle af de andre CC-grupper.

--
Mvh. Lars