Leje mobilhome - Eurocamp - billigere i Ty~
Fra : Claus

Dato : 02-03-06 10:53

Vær opmærksom på, at der kan være stor forskel i prisen for leje af
mobilhome hvis du i stedet for at leje hos den danske afdeling af
Eurocamp lejer hos den tyske afdeling af Eurocamp.

Udover at prisen i de fleste tilfælde er væsentligt billigere, er der
også ofte mulighed for at kunne vælge større og bedre mobilhome.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 02-03-06 12:22

"Claus" <houhold@gmail.com> skrev i en meddelelse
Vær opmærksom på, at der kan være stor forskel i prisen for leje af
mobilhome hvis du i stedet for at leje hos den danske afdeling af
Eurocamp lejer hos den tyske afdeling af Eurocamp.

Logik for perlehøns.

Jeg har svært ved at nævne noget der er billigere i DK end i Tyskland.
--
Per, Esbjerg

Fra : Tømreren

Dato : 03-03-06 23:37

> [...]
>
> Logik for perlehøns.
>
> Jeg har svært ved at nævne noget der er billigere i DK end i Tyskland.

Pengesedlerne...