Køb af W800i i Telekæden
Fra : pinkfloydhomer@gmail~

Dato : 27-02-06 23:34

Hvis jeg nu går ind i en tilfældig Telekæden-butik, man jeg så
købe Telias tilbud på W800i + Telia Xpress for 1199 + forbrug direkte
i butikken, altså får jeg telefonen med hjem med det samme? Eller
skal jeg vente 10 dage på at Telia sender den?

/David

Fra : 6400 - Anders

Dato : 28-02-06 09:27

Lad være med at handle der, har flere gange fået en fokert faktura på en
vare, og når man så forlanger at få den rigtige faktura, kan de ikke finde
den i deres system, på trods af, at varen er 1½ md. gammel !

/A

Fra : Conni

Dato : 28-02-06 22:57

[...]

Jeg har købt flere telefoner hos telekæden og altid fået dem med det samme ,
selvfølgelig kan du risikere de lige er udsolgt , jeg har aldrig haft
problemer med Telekæden (Vejle )

Hilsen Conni