Telefon der der spiller i lommen.
Fra : Inger

Dato : 26-02-06 15:41

Hejsa

Min Sony Eriksson w800i har en tendens til at gå i gang med at spille
for fulde rabalder i min lomme. Der giver nogle irriterende og pinlige
situationer af og til. Jeg har fundet ud af at man ved at blive ved med
at presse play knappen i siden ind, kan starte den, selvom tastaturet er
låst, og det er sikkert det, der sker i min lomme.

Skal den kunne det, eller er der noget galt siden den kan? Hvis der ikke
er noget galt, er der så noget jeg kan gøre for at den ikke skal gå i
gang? Det er jo lidt ufedt...

Mvh. Inger

Fra : Nicolai

Dato : 27-02-06 22:50

"Inger" <no@emailToMe.org> wrote in message

> at presse play knappen i siden ind, kan starte den, selvom tastaturet er
> låst, og det er sikkert det, der sker i min lomme.

Ja, og ligesom alle andre afspillere ville kunne gøre, pånær dem med en lock
funktion.

> Skal den kunne det, eller er der noget galt siden den kan? Hvis der ikke
> er noget galt, er der så noget jeg kan gøre for at den ikke skal gå i
> gang? Det er jo lidt ufedt...

Det er jo ligesom det der er hele ideen ved telefonen, nem adgang til
afspilning. Jeg altid min w800i liggende i lommen, og der er ingen problemer
med at den starter. Du må da have enten stramme bukser eller noget andet i
lommen, som rammer knappen?

Men jeg tjekkede min og kunne ikke umiddelbart finde noget, hvor man kunne
ændre de tasters funktion. Måske din eneste mulighed er, dog ikke optimal,
men at skrue helt ned for lyden. Derved vil den jo ikke sige noget, hvis den
skulle begynde at spille midt i det hele.

> Mvh. Inger

nicolai

Fra : Inger

Dato : 02-03-06 19:24

Nicolai wrote:
> [...]
> men at skrue helt ned for lyden. Derved vil den jo ikke sige noget, hvis den
> skulle begynde at spille midt i det hele.

Tak for dit svar. Jeg tror jeg vil gøre som du foreslår og skrue ned for
den. I øvrigt har jeg en læbepomade i lommen (på min frakke), så det er
sikkert den der er synderen... Jeg vil prøve at flytte den

Inger